• ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
  • کد خبر: 12637
  • readingTime: ۱ دقیقه
زیدان

سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که دیدار برابر بارسلونا مانند هر بازی دیگری است هر چند که شکست در آن تبعات زیادی به دنبال دارد.

به گزارش ایراسین، به نقل از مارکا، رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته سی ام رقابت های لالیگا شنبه شب به مصاف بارسلونا می رود.

زین الدین زیدان در نشست خبری قبل از بازی گفت: این بازی مانند هم بازی دیگر است. می دانیم که بازی سختی پیش رو داریم اما آماده هستیم. ما کمتر استراحت کرده ایم با این حال آماده این دیدار هستیم. هر نتیجه ای که در این دیدار رخ داد در تلاش ما تاثیر نخواهد گذاشت. تا آخرین لحظه برای کسب عنوان قهرمانی می جنگیم.

او ادامه داد: هم اتلتیکو مادرید و هم بارسلونا به همراه ما شانس قهرمانی دارند و همه تیم ها تا پایان خواهند جنگید. هنوز امتیازات زیادی باقی مانده است و اگر می خواهیم که به پیروزی دست پیدا کنیم باید بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

زیدان در ادامه صحبت های خود گفت: سه امتیاز این بازی مثل دیدارهای بعدی است. می دانم که شکست پیامدهای زیادی به دنبال خواهد داشت اما به هرحال این بازی سه امتیاز بیشتر ندارد و مثل هر بازی دیگر است. ما نگاهی مثبت داریم و می خواهیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم.

او درباره عقد قرارداد با ام باپه گفت: من ام باپه را به خوبی می شناسم اما او بازیکن تیم من نیست. تنها می توانم درباره دیدار برابر بارسلونا صحبت کنم. ام باپه بازیکن بسیار خوبی است و باید منتظر آینده ماند. او در شرایط کنونی دغدغه من نیست.

ال کلاسیکو درحالی برگزار می شود که بارسلونا با 65 امتیاز در رده دوم جای دارد این درحالی است که رئال مادرید با 63 امتیاز در رده سوم است.اتلتیکو مادرید با 66 امتیاز صدرنشین است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =