کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام شناسایی ۳۰۴ مورد جدید ابتلا به کرونا، نسبت به افزایش موارد مثبت کرونا در اصفهان ابراز نگرانی کرد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: متاسفانه روند افزایشی کرونا در اصفهان مشهود است و با این روند احتمالا تعداد شهرهای نارنجی و قرمز استان اصفهان افزایش پیدا می کند.

وی با  تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک اظهار داشت: در شبانه روز گذشته از یک هزار و ۴۴۸ بیمار مشکوک به کرونا ۳۴۶ مورد قطعی شناسایی شد و ۸۸ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۵۵ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۴۸۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۷۵ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۷ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش نشده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =