• ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
  • کد خبر: 9994
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمان رضایی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازیکن ما باید در زدن ضربات آخر تمرکز بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایراسین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از شکست دو بر یک مقابل تراکتور تبریز در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول با پرس از جلو موقعیت هایی به دست آورردیم اما نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم سعی کردیم پرس را نگه داریم و بچه ها کار سختی داشتند چون ۷۰ یا ۹۰ دقیقه نمی‌توان پرس کرد.

وی ادامه داد: در خیلی مواقع توانستیم ایجاد موقعیت و خطر کنیم تا اینکه روی سانتر به گل رسیدیم. متاسفانه روی خطایی که داشتیم غافلگیر شدیم. یارگیری و من تو من حریف را به خوبی انجام ندادیم. قبل و حین بازی و در طول تمرین این هفته تاکید زیادی داشتیم اما باز یارگیری را از دست دادیم. آن توپ نباید گل می شد. در مسئولیت دچار فراموشی شدیم که باعث شد گل دوم را بخوریم.

رحمان رضایی شرایط بحرانی ذوب آهن در لیگ برتر گفت: این تیم می‌تواند به شرایط خوب برگردد، ولی اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنیم آسیب می‌بینیم، بازیکنان ما در زدن ضربات آخر تمرکز ندارند. در بازی با پرسپولیس هم همین شرایط بود و در ضربات آخر تمرکز نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: تا آخر فصل بازی‌های زیادی مانده، برنامه ما این است که کار، تلاش و تمرکزمان را بیشتر کنیم و بچه‌ها تیم را از این شرایط خارج کنند. اگر اشتباهات مکرر داوری برای ما رخ نمی داد ذوب آهن جزو دو سه تیم اول جدول بود. اما متأسفانه حق این تیم ضایع شد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم در بازی‌هایی که در پیش داریم اشتباهات‌مان را در زمین کمتر و نتایج مورد نظر را کسب نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =