تراکتور

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته دهم لیگ برتر ایران مقابل تراکتور تبریز تن به شکست داد.

به گزارش ایراسین، هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور روز سه شنبه 16 دی ماه ادامه یافت که در یکی از دیدارها دو تیم ذوب آهن اصفهان و ترکتور تبریز در فولادشهر به مصاف هم رفتند که در این بازی نماینده تبریز با نتیجه دو بر یک از سد میزبان اصفهانی خود گذشت و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد و ذوب آهن اصفهان نیز با 6 امتیاز  و بدون کسب پیروزی در فصل 1399-1400 همچنان در رده پانزدهم قرار دارد. گل های ترکتور را در این بازی محمد عباس‌زاده در دقایق 25 و 82 به ثمر رساند و تک گل ذوبی ها در دقیقه 79 توسط دارکو بیدوف زده شد. ذوب آهن با رحمان رضایی حال و روز خوبی ندارد و باید منتظر ماند که باشگاه ذوب آهن وی را اخراج خواهد کرد و یا به روند عدم نتیجه گیری ذوب آهن توجهی نخواهند کرد.

ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر (ایوان مارکوویچ)، علی دشتی، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری، دانیال مؤمنی (عرفان پورافراز)، فرشاد محمدی‌مهر و محمد سلطانی‌مهر (حسین شنانی)     سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، میثم تیموری، وفا هخامنش، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، سعید مهری، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی و محمد عباس‌زاده   سرمربی: مسعود شجاعی

تیم داوری: حسن اکرمی، علی میرزابیگی، امید افخمی و رحیم حاجیلو   

کارت زرد: دانیال مومنی از ذوب آهن (۲۰) و میلاد فخرالدینی از تراکتور (۲۷)

دقایق حساس:

دقیقه ۶: شوت مهدی تیکدری را گردان به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۱۵: ارسال شجاعی را وفا هخامنش در مقابل دروازه نتوانست تبدیل به گل کند.

دقیقه ۲۳: ضربه اکبر ایمانی را شهاب گردان به راحتی در اختیار گرفت.

*دقیقه 25 گل اول تراکتور تبریز توسط محمد عباس زاده: تراکتور روی یک ضد حمله خطرناک ظاهر شد و پاس در عمق شجاعی را عباس‌زاده با یک ضربه دقیق به نخستین گل تراکتور تبدیل کرد.

دقیقه ۴۷: ارسال کرنر روی دروازه تراکتور و برخورد توپ به دست مهری باعث اعتراض ذوبی ها شد اما داور پنالتی نگرفت.

دقیقه ۷۲: مسعود شجاعی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و در محوطه جریمه با سر توپ، مدافع ذوب آهن را محو کرد و به عباس زاده پاس داد اما گردان به شکلی تماشایی توپ را گرفت‌.

دقیقه ۷۴: ضربه سر هادی محمدی را گردان دوباره به کرنر فرستاد.

*دقیقه ۷۹ گل تساوی ذوب آهن توسط مارکوویچ : ارسال علی دشتی با ضربه سر بیدوف همراه شد تا بالاخره دروازه تراکتور باز شود.

*دقیقه ۸۲ گل برتری تراکتور توسط محمد عباس زاده: پاس مسعود شجاعی به اکبر ایمانی رسید اما ضربه او را گردان برگرداند و در ادامه عباس زاده دروازه را گشود.

دقیقه 94: ضربه ایستگاهی میلاد جهانی با اختلاف کم راهی اوت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =