• ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
  • کد خبر: 9962
  • readingTime: ۱ دقیقه
مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: فردا الکلاسیکوی بزرگ برای هواداران دو تیم پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان است.

به گزارش ایراسین،علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس تهران گفت: هر دو تیم نیاز به پیروزی در این بازی دارند، به همین دلیل انتظار می‌رود با انگیزه بالا وارد زمین شوند، تیم ما توازن تاکتیکی خوبی بدست آورده و حس خوبی نیز در باشگاه وجود دارد، تیم متحدی داریم و امیدوارم سربلند از زمین بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه منتظر یک بازی خیلی خوب از تیم های پرسپولیس و سپاهان هستیم، افزود: این دو تیم در گذشته هم بازی‌های خوب و حساسی مقابل هم انجام داده اند و امیدوارم بازی فردا نیز تماشاگرپسند باشد. بعد از اتفاقاتی که در فوتبال ایران افتاد و بازی‌های خوبی که حتی در فینال‌های خاص این دو تیم برگزار کرده‌اند، این دیدار همیشه به عنوان ال‌کلاسیکو نامیده شده و به فوتبال ایران کمک کرده است.

علیرضا مرزبان ادامه داد: ای کاش تماشاگران می‌بودند، چون حس خوبی به فوتبال می‌دهند. باید یاد بگیریم به رقیب خودمان احترام بگذاریم و اخلاق را رعایت کنیم. باید به عنوان مدعی قهرمانی وارد زمین شویم و این حس را به هواداران هر شهری بدهیم، اما مهم این است که اخلاق را از دست ندهیم و در این زمینه قوی بمانیم.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص وضعیت مهدی کیانی کاپیتان این تیم گفت: کیانی در تمرین اعلام کرد که مشکل همسترینگ دارد که به گذشته برمی‌گردد. او تحت مراقبت است و با فیزیوتراپ کار می‌کند. کیانی سالیان سال در فوتبال شناخته شده و امیدوارم زودتر سلامتی‌اش را بدست بیاورد.

 با اشاره به این موضوع گفته بود در صورت قهرمانی سپاهان از تهران تا اصفهان  پیاده‌روی خواهد کرد، یادآور شد: این موضوع به سال‌های گذشته برمی‌گردد. زمانی که در سپاهان بودم، این قول را دادم، آن هم به خاطر اینکه دو هوادار ما در راه فولاد شهر جانشان را از دست دادند. همان جا گفتم تیم قهرمان شود پیاده از فولادشهر به اصفهان می‌روم. این قول را هم دادم که اگر با وجود رقبای سرسختی مثل پرسپولیس به قهرمانی برسیم از تهران به اصفهان پیاده می‌روم.

علیرضا مرزبان با اشاره به دربی فوتبال پایتخت در هفته آینده اظهار داشت: پرسپولیسی ها به طور حتم قبل از بازی با استقلال تهران به دنبال پیروزی در مقابل ما هستند، این احساس را ندارم که بازیکنان پرسپولیس به دربی فکر کنند، چون دیدار فردا الکلاسیکوی بزرگ برای هواداران پرسپولیس و سپاهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =