ایراسین

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان با پایبندی به مسئولیت اجتماعی، هزینه یک میلیارد ریال از ساختمان مجمع خیرین مبارکه را تقبل کرد.

رضاقلی نظریان در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی بر اخلاق و حساسیت نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و محیطی تاکید دارد و بر همین اساس مجمع خیرین مدرسه ساز مبارکه با حمایت شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تلاش است تا اقدامات زیرساختی در این شهرستان انجام دهد.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه به عنوان مهمترین قطب صنعتی تولید فولاد در خاورمیانه، با اتخاذ موضع فعال در پایبندی به مسئولیت های اجتماعی همواره حامی مجمع خیرین مدرسه ساز مبارکه بوده است.

مدرسه سازی و تامین تبلت دانش آموزان مبارکه 

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان مبارکه با اشاره به اقدامات فولاد مبارکه در ساخت مدرسه و تامین تجهیزات برای مناطق کم برخوردار این شهرستان از سنوات گذشته گفت: در دو سال گذشته شرکت فولاد مبارکه بخشی از هزینه ساختمان مجمع خیرین مبارکه با هزینه یک میلیارد ریال را تقبل کرده است و امیدواریم در ساخت مدارس همچون گذشته یاری برساند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته با شیوع بیماری کرونا، شرکت فولاد مبارکه در تامین موبایل و تبلت برای افراد بی بضاعت در شهرستان مبارکه اقدام کرده است و همواره به عنوان یکی از حامیان امور خیریه در این شهرستان قلمداد می شود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =