قاسم حدادی‌فر

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در نیمه دوم مقابل پرسپولیس با تعویض‌هایی که انجام دادیم جان گرفتیم و فرصت‌های خیلی زیادی به دست آوردیم.

به گزارش ایراسین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از تساوی مقابل پرسپولیس تهران در نشست خبری گفت: نیمه اول پرسپولیس بر بازی مسلط بود و روی اشتباه ما به گل رسید ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم جان گرفتیم و فرصت‌های خیلی زیادی به دست آوردیم، در کل بازی جذاب و خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: در اواخر بازی با نفرات بیشتر در حمله شرکت کردیم ولی بازی مساوی شد، فکر می‌ کنم هواداران دو تیم از فوتبال ارائه شده لذت بردند. در نیمه اول روی کار تاکتیکی یک فرصت خیلی خوب را داشتیم، در این نیمه پرسپولیس خوب بازیکنان ما را پرس می‌کرد و این نشان می‌دهد که آنها مطالعه خوبی روی بازی ما کردند.

رحمان رضایی با بیان اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است و در این چند سال فینالیست آسیا بوده افزود: الان میزبان و میهمان زیاد تفاوتی ندارند چون تماشاگران در استادیوم حضور ندارند. ما آمدیم بازی جانداری را به نمایش بگذاریم که خوشبختانه این کار را هم انجام دادیم.

قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن نیز پس از تساوی مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: من تجربه کرده بودم و می‌دانیم یک تیم چه سختی می‌کشد تا به فینال آسیا برسد. اگر از امیری و پهلوان بپرسید می‌گویند بزرگ‌ترین حسرت آن‌ها نبودن در فینال آسیا است. تیم ما درگیر کرونا بود اما آن‌ها قبول نکردند تا به تهران آمدیم. گلایه من از پرسپولیسی‌ها این بود که چرا این‌کار ها می‌کنند و به خودشان ضربه می‌زنند.

وی ادامه داد: مگر ما چه تخلفی انجام دادیم که می‌گفتند باید بازی ‌۳ بر هیچ شود. وقتی ایفمارک آمده و تست گرفته، دیگر ما چه کار باید انجام دهیم. من نیاز ندارم صداقت خودم را ثابت کنم و مردم بهترین قاضی هستند اما فشار زیادی در این چند وقت به من وارد شد.

قاسم حدادی فر با اشاره به فینال آسیا خاطرنشان کرد: درست است پرسپولیس شکست خورد اما هیچ چیز از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌شود و پرسپولیسی‌ها قهرمان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =