پیام نیازمند

یک سایت لهستانی از علاقه تیم راکو چستو که در رده دوم لیگ برتر فوتبال این کشور قرار دارد، خبر داده و از علاقه مدیران این تیم به جذب پیام نیازمند گلر تیم فولادمبارکه سپاهان در ژانویه می‌گوید.

به گزارش ایراسین به نقل از ورزش سه، طبق ادعای "سایت Przegląd Sportowy  " پیام نیازمند گلر تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان یکی از اهداف تیم راکو چستو به شمار می‌رود، ولی این وب‌سایت در شروع گزارش خود تاکید می‌کند که جذب این دروازه بان ملی پوش فوتبال ایران که یکی از بهترین گلرهای آسیا است، آسان نخواهد بود.

در بخشی از این گزارش که وب‌سایت اسپورت‌ دی‌ال به نقل از وب‌سایت دیگر کشور لهستان کار کرده، آمده است:« تیم راکو که پائیر فوق العاده ای را سپری کرده، از 14 بازی صاحب 8 پیروزی، 2 شکست و 4 تساوی شده و با یک امتیاز اختلاف نسبت به لژیا ورشو که 29 امتیازی است، با 28 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است. آنها همچنین یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را با 15 گل خورده در اختیار دارند، اما همچنان به دنبال این هستند تا یک دروازه بان را برای بهتر شدن فضای رقابت به ترکیب تیم خود اضافه کنند.»

وب‌سایت لهستانی سپس به شرایط پست دروازه بان در تیم دارکو چستو اشاره دارد و نوشته است:« جیکوب زومسکی و برانیسلاو پیندروج نیز البته در ترکیب این تیم حضور دارند که گلرهای خوبی در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند. با این حال مسئولان باشگاه دارکو به دنبال افزایش رقابت در تیمشان هستند و پیام نیازمند یکی از بازیکنانی است که برای این منظور زیر نظر دارند.»

در ادامه این گزارش توضیحاتی در مورد گلر ملی پوش سپاهان و رکورد او در لیگ ایران ارائه شده و ضمن اینکه او به عنوان بهترین گلر لیگ برتر ایران معرفی شده، این گزارش اینطور ادامه پیدا کرده است:« البته نام این دروازه‌بان برای خیلی از اروپایی ها چندان آشنا نیست، اما او گلری شناخته شده در آسیا است. پیام نیازمند بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران است؛ او همچنین رکورد بیشترین دقایق گل نخوردن در تایخ فوتبال ایران را با 940 دقیقه به نام خود زده است. در اکتبر نیازمند اولین بازی ملی خود را در پیروزی 2 بر 1 مقابل ازبکستان تجربه کرد و عکس‌العمل‌هایش و توانایی او در بازی با پا، مورد تحسین قرار گرفت و مخاطبان آن مسابقه را تحت تاثیر قرار داد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =