علی شجاعی

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: من نمی‌دانم چه کسی برنامه جدید مسابقات لیگ برتر را تنظیم کرده، ولی به نظرم باید به سازمان لیگ هم حق داد.

به گزارش ایراسین، علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون برنامه جدید لیگ برتر ایران اظهار داشت: ما هم به این برنامه اعتراض کردیم، قبل از حضور پرسپولیس در فینال آسیا، قرار بود ما با این تیم در چارچوب لیگ برتر بازی کنیم، اما درست شب قبل از بازی، این دیدار لغو شد. ما به تهران رفته بودیم و با وجود تمام هزینه‌هایی که برای سفر و اسکان تیم انجام شده بود باید به اصفهان بازمی‌گشتیم آن هم بدون اینکه به مصاف پرسپولیس برویم.

وی با بیان اینکه چه کسی پاسخگوی هزینه‌های ما برای بازی با پرسپولیس است، افزود: ما حتی در جلسه هماهنگی قبل از بازی هم با حضور نمایندگان پرسپولیس و سازمان لیگ شرکت کردیم و دوستان صورتجلسه را هم امضا کردند، اما در ساعات پایانی شب اعلام شد که دیدار با اعلام ستاد کرونا لغو شده است. این اتفاق علاوه بر هزینه وقت ما را هم خیلی گرفت و واقعا مشکلاتی برای‌مان ایجاد کرد.

علی شجاعی ادامه داد: من نمی‌دانم چه کسی برنامه جدید مسابقات لیگ برتر را تنظیم کرده، ولی به نظرم باید به سازمان لیگ هم حق داد. آنها مجبور هستند به صورت فشرده مسابقات را برگزار کنند و چاره‌ای ندارند. با این حال، تنها صحبت من این است که در برنامه‌ریزی‌ها باید شرایط تیم‌ها هم در نظر گرفته شود. ما برای یک بازی با پرسپولیس در تهران مجبور هستیم دو بار هزینه کنیم و این واقعا درست نیست.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه جدا از مسائل مالی تمرکز تیم هم به‌هم خورد، گفت: حتی برای دیدار معوقه با پرسپولیس در روز یازدهم دی ماه، قرار بود این دیدار روز دهم دی برگزار شود، اما به ما اعلام کردند بازی روز یازدهم برگزار می‌شود. این اتفاقات تمام برنامه‌های تیم‌ها را خراب می‌کند. جالب اینجاست که عده‌ای هم می‌گویند ذوب‌آهن نمی‌خواست قبل از فینال با پرسپولیس بازی کند. این در حالیست که ما حتی به تهران هم سفر کرده بودیم و آماده برگزاری بازی بودیم و ستاد کرونا بازی را لغو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =