• ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
  • کد خبر: 9808
  • readingTime: ۱ دقیقه
ذوب آهن

در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تیم های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم می روند.

به گزارش ایراسین، در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه 11 دی ماه 1399 ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران میهمان پرسپولیس می باشد. ذوب آهن با رحمان رضایی در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده و با انجام 7 بازی و کسب پنج امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و بازی با پرسپولیس شاید آخرین فرصت برای سرمربیگری رحمان رضایی در ذوب آهن باشد. به نظر می رسد در این بازی رحمان رضایی با توجه به نیاز پرسپولیس برای کسب سه امتیاز و صعود به رتبه های بالای جدول، کار سختی مقابل یحیی گل محمدی خواهد داشت.

این دو تیم تاکنون 38 بار در لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفته اند که سهم پرسپولیسی ها 14 پیروزی و ذوبی ها نیز 12 بار به پیروزی رسیده اند. 12 بار نیز تلاش دو تیم به تساوی کشیده شده است. در تقابل های دو تیم، پرسپولیس 55 بار موفق شده دروازه ذوب آهن را باز کند و اصفهانی ها نیز 45 بار مقابل سرخ پوشان گلزنی کرده اند. تاکنون پرسپولیس 19 بار در تهران میزبان ذوب آهن بوده که برتری قاطعی نسبت به حریف خود داشته است. سرخپوشان در این 19 دیداری که میزبان بوده اند، 11 بار از سد ذوب آهن عبور کرده اند و تنها 3 بار در لیگ های دوم، پانزدهم و نوزدهم در ورزشگاه آزادی از ذوبی ها شکست خورده اند.

ذوبی‌ها در حالی برابر پرسپولیس به میدان می‌روند که نتیجه این دیدار برای تیم‌های گل‌گهر سیرجان، استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان، صنعت نفت آبادان و حتی تراکتور تبریز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند معادلات تیم‌های مدعی را وارد فاز تازه‌ای کند. نزدیکی امتیازات تیم‌های نخست تا دهم جدول موجب شده که تیم‌های زیادی شانس بهبود جایگاه‌شان در جدول و حتی رسیدن به صدر را داشته باشند. از طرف دیگر فاصله دو امتیازی ذوب‌آهن با قعر جدول باعث شده سبزپوشان اصفهانی برای بهبود جایگاه‌شان چاره‌ای جز پیروزی مقابل پرسپولیس نداشته باشند و برای کسب سه امتیاز به تهران می روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =