• ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
  • کد خبر: 9807
  • readingTime: ۱ دقیقه
سعید اخباری

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تیم فولاد مبارکه سپاهان تیم با تجربه ای است و نباید جلوی آن غفلت کرد.

به گزارش ایراسین، سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از تساوی مقابل فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: امروز با تیم بزرگی بازی داشتیم. سابقه آن مشخص است که ستاره های بزرگ و یک کادر فنی خوب دارد. محرم نویدکیا اسطوره فوتبال اصفهان است. بازی خوبی را داشتیم. سعی کردیم بر گردش توپ کنترل داشته باشیم. سپاهان تیم با تجربه ای است و نباید جلوی آن غفلت کنید.

وی ادامه داد: با گرفتن یک پنالتی عقب افتادیم و شرایط نامساوی داشتیم. سپاهان هفته پیش بازی کرده بود اما ما جمعه بازی کرده بودیم وناگهان گفتند باید سه‌شنبه بازی کنیم. در این فشردگی مسابقات و چالش محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها خیلی سخت است که در فرصت کم خودتان را از نظر بدنی و روحی آماده کنید، پنالتی دوم را برای سپاهان گرفتند که باعث شد با نتیجه 3 بر یک به رختکن برویم.

سعید اخباری با بیان اینکه سخت است برخلاف جریان بازی نتیجه رقم بخورد، افزود: می‌دانستیم بچه‌های ما می‌توانند به بازی برگردند، ناراحتم که در این بازی برنده نشدیم. با این نوع بازی حق بچه‌های ما تساوی نبود، به آنها گفتم به غیر از بازگشت به این بازی لیاقت‌تان نیست در نیمه دوم برگشتیم و دو گل دیگر زدیم، توقع داشتیم برنده بازی باشیم اما نشد. نمی‌دانم چطور از هواداران ماشین‌سازی عذرخواهی کنم چون به آنها قول دادم برنده باشیم و انرژی مثبت آنها به ما رسید ولی بچه‌های ما خیلی تلاش کردند و جنگیدند و به بازی برگشتند امیدوارم در بازی‌های بعدی موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پیرامون خط دفاعی تیمش گفت: خط دفاع ما بازی خوبی ارائه داد، دو پنالتی برای حریف گرفته شد که خودمان هم نمی‌دانیم چگونه بود. اما به هر حال جذابیت فوتبال به همین چیزها است، در فوتبال روز دنیا تمام بازیکنان در گل زدن و همچنین گل خوردن تیم سهیم هستند به هیچ عنوان خط دفاع تیم را مقصر نمی‌دانم.

وی در پایان افزود: یک تبریک هم باید به محرم نویدکیا بگویم که این سپاهان را جمع کرده و امیدوارم در ادامه موفق باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =