رکابزنان

15 رکابزن اصفهانی به سمت گلستان شهدای کرمان به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی حرکت کردند.

به گزارش ایراسین، مراسم بدرقه 15 دوچرخه سوار استان اصفهان به استان کرمان به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور سرهنگ مرتضی عمو مهدی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین وی، سرهنگ وحید رجبی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، سرهنگ محمد نصراصفهانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)، جلیل عباسپور رئیس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان و دیگر مسئولین برگزار شد. کاروان دوچرخه سواران استان اصفهان متشکل از یک تیم 15 نفره به مناسبت پاسداشت اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی گلستان شهدا اصفهان را به مقصد کرمان و به منظور حضور در جواز مزار این شهید بزرگوار و ادای احترام به نمایندگی از جامعه ورزش استان اصفهان ترک کردند .

این گروه که حامل یادبود تمثال مبارک مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اهدایی جامعه ورزش اصفهان به خانواده این سردار شهید هستند، در روز نخست ابتدا با طی 150 کیلومتر در شهرستان نائین توقف می کنند، سپس در روز دوم پس از 185 کیلومتر رکاب زدنی به سمت شهر یزد، در این استان توقف و استراحت خواهند کرد.

کاروان دوچرخه سواران استان اصفهان صبح روز سه شنبه نهم دی ماه مسیر 145 کیلومتری یزد به شهر انار را طی می کنند و روز چهارشنبه از این شهر به مقصد رفسنجان 110 کیلومتر رکاب خواهند زد.

دوچرخه سواران اعزامی از استان اصفهان روز پنجم از شهر رفسنجان 130 کیلومتر مسیر جاده را به مقصد کرمان مرقد سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی طی و سپس با حضور در گلزار شهدای کرمان به این سردار بزرگ ادای احترام نموده و مراسم پر فیض زیارت عاشورا را در گلزار شهدای کرمان برگزار خواهند کرد.

گروه اعزامی دوچرخه سواران استان روز جمعه 12 دی ماه 1399 به اصفهان مراجعت می کنند.

مهدی ناطقی، امیرحسین جمشیدیان، مهران اسماعیلی، علیرضا صالحی، محمد پور ابوطالب، محمد باقری، کیارش نادری، محمد حسین رییسی، افشین شیر نشان، علی ترکش، جلیل عباسپور، حامد جنت، سعید صداقت زادگان، مهرشاد عظیمی و محمد جواد صادقی، 15 رکابزن اعزامی به استان کرمان هستند که از این جمع امیرحسین جمشیدیان، حامد جنت، کیارش نادری و مهدی ناطقی از ملی پوشان استان اصفهان محسوب می شوند.

سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون این برنامه گفت: در ایام سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی هستیم، به همین مناسبت و براساس رسالتی که جامعه ورزش استان اصفهان دارد امروز به نمایندگی از طرف 23 هزار شهید، جامعه جوان و ورزشکاران استان، تعدادی از دوچرخه سواران اصفهانی از کنار قبور مطهر شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت مسیر اصفهان به کرمان را آغاز می کنند.

وی ادامه داد: رکابزنان استان اصفهان این مسیر را به سمت مزار مطهر شهید سلیمانی رکاب می زنند و حامل پیام مقاومت، ایستادگی و حمایت مردم اصفهان به ویژه جامعه جوان و ورزشکاران اصفهانی از آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه پیدا می کند، افزود: استکبار جهانی کسی را که در قلب مردم ایران بود ترور و شهید کرد، اما در همین ایام یک پارچگی ملت ایران بیش از پیش شد و همه اعلام کردیم با ندای رهبر معظم انقلاب در مقابل با استکبار جهانی خواهیم ایستاد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: جامعه ورزشکاری استان پیام یکپارچگی ملی و انزجارخود را از استکبار جهانی در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان خواهد کرد و در این مسیری که رکاب خواهند زد حامل پیام مردم اصفهان به شهرهایی که در مسیر هستند، خواهند بود.

وی با توضیح اینکه امیداور هستیم جامعه ورزش استان اصفهان رسالت اصلی خود را در مباحث فرهنگی و اهداف عالی شهدا انجام دهد، خاطر نشان کرد: امروز این کار یک فعالیت فرهنگی است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران و هیات دوچرخه سواری انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =