فوتسال

تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در هفته سوم لیگ برتر ایران با نتیجه ۲ بر یک مقابل ایمان شیراز به پیروزی رسید.

به گزارش ایراسین، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز یکشنبه هفتم دی ماه 1399 با برگزاری شش مسابقه و به صورت همزمان از ساعت ۱۵:۳۰ در شهرهای مختلف پیگیری شد. در این هفته تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون با قرعه استراحت رو به رو شده اند. در گروه دوم تیم بازارهای روز کوثر اصفهان که در دو بازی قبلی خود تن به شکست داده بود در سالن پیروزی اصفهان با نتیجه دو بر یک از سد تیم ایمان شیراز گذشت. حمیدرضا یوسفی و احسان جزینی برای بازارهای روز کوثر در این دیدار گلزنی کردند و تک گل ایمان شیراز را نیز محمدرضا رحمانیان به ثمر رساند.

از دیگر بازی های گروه دوم، راگا تهران برابر ملی حفاری اهواز با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یافت. بازی سن ایچ ساوه  و فرش آرا مشهد ۳ بر ۳ مساوی شد.

در جدول گروه دوم سن‌ایج ساوه و فرش آرا مشهد با ۷ امتیاز و بر حسب تفاضل گل اول و دوم هستند و راگا تهران با ۶ امتیاز در رده سوم قراردارد ضمن اینکه مس سونگون مدعی عنوان قهرمانی با یک بازی کمتر و ۳ امتیاز چهارم است.

در گروه یک مسابقات، اهورا بهبهان صدرنشین گروه با نتیجه  ۵ بر یک به تیم فردوس قم باخت. در دیگر دیدارهای این گروه، منصوری قرچک ۳ بر صفر برابر مقاومت البرز شکست خورد و دیدار شهروند ساری و کراپ الوند با  تساوی ۴ بر ۴ پایان یافت. در این گروه اهورا بهبهان با ۶ امتیاز در صدر است و تیم‌های فردوس قم با ۵ و گیتی پسند اصفهان با یک بازی کمتر و ۴ امتیاز دوم و سوم هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =