بازار‌های روز کوثر

در روز استراحت گیتی پسند، تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان میزبان ایمان شیراز است.

به گزارش ایراسین، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز یکشنبه هفتم دی ماه 1399 با برگزاری شش مسابقه و به صورت همزمان از ساعت ۱۵:۳۰ در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. در این هفته تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون با قرعه استراحت رو به رو شده اند.

در گروه دوم تیم بازارهای روز کوثر اصفهان که در دو بازی قبلی خود تن به شکست داده سخت به سه امتیاز بازی با ایمان شیراز نیاز دارد، شاگردان سعید رستمی که در بازی نخست مقابل راگای تهران میزبان بودند و در سالن کوثر از این تیم تهرانی میزبانی کردند، در هفته سوم سالن میزبانی خود را از سالن کوثر به پیروزی اصفهان تغییر داده اند، شاید سالن پیروزی برای بازارهای روز کوثر اصفهان خوش یمن باشد  و به اولین پیروزی در این فصل دست یابد.

در دیگر بازی های گروه دوم سن ایچ ساوه در سالن فجر ساوه میزبان  فرش آرای مشهد است و ملی حفاری اهواز و راگای تهران در سالن امام رضا (ع) اهواز مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

در گروه اول تیم شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی ساری به مصاف تیم کراپ الوند قزوین می‌رود. تیمهای فوتسال فردوس قم و اهورا بهبهان نیز از این گروه در قم به مصاف هم می روند، این مسابقه به میزبانی سالن شهید حیدریان برگزار می‌شود و شاگردان حسین صبوری برای کسب نخستین پیروزی خود به مصاف حریف بهبهانی می‌روند. اهورا بهبهان حریف قمی‌ها هم که با دو پیروزی از دو بازی گذشته به قم سفر کرده، در پی کسب سومین برد پیاپی و تثبیت جایگاه خود در صدر جدول این گروه است. در دیگر بازی این گروه منصوری قرچک از مقاومت البرز در سالن هفتم تیر قرچک پذیرایی می کند.

برنامه هفته سوم لیگ برتر فوتسال ایران:

یکشنبه ۷ دی ماه  - ساعت ۱۵:۳۰:

گروه اول:

شهید منصوری قرچک - مقاومت البرز (سالن هفتم تیر قرچک)

شهروند ساری-کراپ الوند قزوین (سالن شهید سیدرسول حسینی ساری)

مجتمع فردوس قم - اهورای بهبهان (سالن شهید حیدریان قم)

گروه دوم:

سن ایچ ساوه - فرش آرای مشهد (سالن فجر ساوه)

ملی حفاری اهواز - راگای تهران (سالن امام رضا (ع) اهواز)

بازارهای روز کوثر اصفهان - ایمان شیراز (سالن پیروزی اصفهان)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =