مجتبی میرزاجانپور

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در حال حاضر، مشغول انجام فیزیوتراپی هستم و با عصا راه می‌روم.

به گزارش ایراسین، مجتبی میرزاجانپور ملی‌پوش تیم ‌والیبال فولاد مبارکه سپاهان روز بیستم آبان‌ماه و در جریان دیدار تیمش با شهداب یزد در هفته نهم لیگ برتر ایران، از ناحیه آشیل پای چپ‌ مصدوم شد.

وی پیرامون شرایط مصدومیت خود به خبرنگار ما گفت: سه روز بعد از مصدومیت از ناحیه آشیل پا، تحت عمل جراحی قرار گرفتم و به توصیه پزشک معالجم، پایم دو هفته در آتل و چهار هفته هم در گچ بود.

مجتبی میرزاجانپور ادامه داد: روز چهارشنبه سوم دی‌ماه گچ‌ پایم را باز کردم، دکتر سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران بعد از معاینه، چند تمرین به من داد و تاکید کرد شرایط خوبی دارم.

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه در حال حاضر، مشغول انجام فیزیوتراپی هستم، افزود: با کمک عصا راه می‌روم، این شرایط چیزی حدود دو الی سه هفته ادامه دارد و سپس، کم کم عصا را باید کنار بگذارم، پزشک جراحم گفته بود پروسه درمانم، چهار الی شش ماه طول خواهد کشید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 45 روز از عمل جراحی‌ام گذشته و تا عید نوروز، چیزی حدود چهار ماه و نیم از این اتفاق می‌گذرد. البته عجله‌ای ندارم، نباید ریسک کنم و می‌خواهم با آمادگی کامل به میادین برگردم، اصلا دوست ندارم با عجله کارم را شروع کنم و خدایی نکرده، آسیب دیگری ببینم.

مجتبی میرزاجانپور در پایان با اشاره به اردوهای تیم ملی گفت: اردوهای تیم ملی در ابتدای سال 1400 می باشد و فکر می‌کنم به این اردوها برسم، شرایط پایم در حال حاضر خیلی خوب است و به احتمال زیاد، به اردوهای تیم ملی می‌رسم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =