اسقف اعظم ارامنه

آئین تجلیل از بازیکنان و مربیان خارجی سپاهان همزمان با میلاد حضرت عیسی مسیح و در آستانه سال نو میلادی برگزار شد.

به گزارش ایراسین، روز چهارم دیماه سال ۱۳۹۹، آئین تجلیل از بازیکنان و مربیان خارجی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان همزمان با میلاد حضرت عیسی مسیح و در آستانه سال نو میلادی با حضور سیپان کاشچیان اسقف اعظم ارامنه، رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، محمد عیدی معاون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و مجتبی لطفی رئیس هیات مدیره در کلیسای وانک برگزار شد.

سیپان کاشچیان اسقف اعظم ارامنه، ضمن خیر مقدم به حاضران، موفقیت و تعامل و حس یکرنگی مردمان شهر که در راستای دست‌یابی به اهداف و بزرگی نام ایران دنبال می شود را ستود.

وی سپاهان را باشگاه افتخارآفرینی در ایران و آسیا معرفی و از اقدامات شایسته معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در راستای فعالیت‌های فرهنگی ورزشی و تعاملات دوجانبه تشکر کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان نیز در این دیدار، با تبریک تولد حضرت عیسی مسیح و فرا رسیدن سال نوی میلادی،‌ به نقش و جایگاه مردمی سپاهان اشاره کرد و گفت: تیم سپاهان متعلق به مردم اصفهان بوده و بسیار خوشحالیم که این تیم در شهر اصفهان از حمایت خوب مردم برخودار است.

محمدرضا ساکت با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در ارتباط با حضرت مریم و میلاد فرزند او اظهار کرد: حضرت عیسی مسیح، پیامبر صلح و دوستی است. امیدواریم در سایه صلح و آرامش در کشورمان، بتوانیم در راستای نیل به اهداف والا حرکت کنیم.

وی افزود: همه مردم مسلمان ایران و دیگر ادیان الهی، در راستای اعتلای ایران اسلامی گام‌های بلندی برداشته‌اند، همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس، رزمنده‌های ارمنی در کنار رزمنده‌های مسلمان در جبهه‌های حق بر علیه باطل حضور یافته و برای حفظ استقلال کشور از جان خود گذشتند.

ساکت در ادامه تأکید کرد: برای رسیدن به اهداف پیش رو، حمایت هواداران و مردم خوب اصفهان، تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی و پشتیبانی قدرتمند تیم مدیریتی ضروری است و برای تکرار افتخارآفرینی‌های گذشته باید با قدرت حرکت کرد.

وی با تقدیر از معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان برای برگزاری این مراسم، از کادر فنی و بازیکنان خارجی که در تیم فوتبال سپاهان فعالیت دارند، تشکر کرد و با تبریک فرا رسیدن سال نوی میلادی، بازیکنان و مربیان خارجی را سفیران فرهنگی سپاهان در دنیا معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =