نصب سردیس محمود یاوری و محمود حریری در باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان گفت: باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان در حال آماده‌سازی سردیس استاد محمود حریری و استاد محمود یاوری است. این سردیس‌ها در ورزشگاه نقش‌جهان نصب خواهد شد تا برای همیشه یاد و خاطرۀ این چهره‌های برجستۀ اخلاقی مکتب فولاد مبارکۀ سپاهان گرامی داشته شود.

به گزارش ایراسین به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان در حاشیۀ حضور در گلزار شهدای رفسنجان و قرائت فاتحه بر سر مزار استاد محمود حریری، مؤسس باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان اظهار کرد: استاد محمود حریری مؤسس باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان چهرۀ نامداری بود که هم مربی ورزش و هم معلم ارزندۀ اخلاق و کرامت‌های انسانی بود. او سال‌ها در عرصۀ ملی و باشگاهی در اصفهان، تهران و رفسنجان به ورزش فوتبال کشور خدمت کرد و نماد اخلاق، شرافت، آزادگی و کرامت‌های انسانی بود.

وی تصریح کرد: امروز فرصتی شد در جمع مسئولان ورزش شهرستان رفسنجان و خانوادۀ بزرگوار مرحوم حریری، یاد و خاطره او را گرامی بداریم. در همین ماه‌های اخیر در فقدان استاد محمود یاوری نیز سوگوار شدیم. باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان در حال آماده‌سازی سردیس استاد محمود حریری و استاد محمود یاوری است. این سردیس‌ها در ورزشگاه نقش‌جهان نصب خواهد شد تا برای همیشه یاد و خاطرۀ این چهره‌های برجستۀ اخلاقی از مکتب فولاد مبارکۀ سپاهان گرامی داشته شود.

ساکت ادامه داد: امروز همچنین فرصتی دست داد تا از خانوادۀ سردار شهید حاج علی محمدی‌پور، هم‌رزم شهید حاج قاسم سلیمانی و از راست‌قامتان تاریخ دفاع مقدس تجلیل کنیم. علاوه بر آن، توانستیم با تجلیل ویژه از خانوادۀ شهید زهرا حسن رمضانی، شهید سلامت رفسنجان، یاد همۀ شهدای مدافع سلامت را گرامی بداریم و برای همۀ تلاشگران عرصۀ سلامت کشور آرزوی سلامتی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =