• ۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
  • کد خبر: 9688
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا مهدیزاده

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما دوست داریم به صدر جدول برسیم و صدر جدول را حفظ کنیم.

محمدرضا مهدی زاده مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون پیروزی شیرین 2 بر یک مقابل مس رفسنجان گفت: از قبل می دانستیم بازی سخت و سنگینی را مقابل نماینده رفسنجان داریم. مس دو دیدار قبلی خودش را برده بود و این بازی هم در زمین خودش بود و چمن مصنوعی هم کار ما را سخت می‌کرد. از طرفی ما واقعاً با صحبت‌هایی که کادرفنی انجام داده بود برای 3 امتیاز رفته بودیم چون خیلی در جدول به ما کمک می‌کرد و خب خدا را شکر سه امتیاز را هم گرفتیم.

وی ادامه داد: از ابتدای بازی تا زمانی که گل خوردیم توپی روی دروازه ما نیامده بود و روی یک غافلگیری گل خوردیم. با توجه به چمن مصنوعی طبیعی بود که شرایط بازی برای ما سخت باشد و هرچه بازی جلو می‌رفت بهتر می‌شدیم و با چمن مصنوعی بهتر اخت می‌شدیم و در اواخر نیمه اول و نیمه دوم خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم.

محمدرضا مهدیزاده درباره عملکرد خود در جمع طلایی پوشان اظهار داشت: در یک بازی فوتبال وقتی 11 بازیکن در زمین هستند همه باید خوب باشند تا نتیجه خوبی گرفته شود و شخص خیلی نمی‌تواند دخیل باشد. خیلی از این موضوع خوشحالم که هروقت در زمین بودم توانستم به تیم کمک کنم و دوست دارم بازهم بیشتر به تیم کمک کنم، واقعاً هر بازی در زمین بودم با تمام دل و جانم برای تیم بازی کردم و از صمیم قلب دوست داشتم تیم نتیجه بگیرد.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص رسیدن تیمش به رده دوم جدول رده بندی گفت: ما دوست داریم به صدر جدول برسیم و صدر جدول را حفظ کنیم ولی اکنون بازی به بازی جلو می‌رویم و بعد از هر بازی فقط به فکر بازی بعد هستیم تا در نهایت امتیازات خوبی جمع کنیم و آخر فصل به هدفمان برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =