• ۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
  • کد خبر: 9686
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمان رضایى

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: گل گهر تیمی است که امسال متفاوت بازی می‌کند و شیوه مدرنی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایراسین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان گفت: خوشبختانه همه غایبان تیم برای بازی با گل گهر سیرجان برگشته اند، اما هنوز آن شرایط ایده‌آل بدنی را ندارند، هرچند محمد قریشی را به علت مصدومیت به همراه نخواهیم داشت.

وی پیرامون تیم قلعه نویی اظهار داشت: گل گهر تیمی است که امسال متفاوت بازی می‌کند و شیوه مدرنی را به نمایش می‌گذارد و مربی خیلی خوبی دارد. بازی بسیار مشکلی برای ما خواهد بود اما این هفته خیلی خوب تمرین کردیم و توانستیم خیلی خوب تیم حریف را آنالیز کنیم. ان‌شاءالله که بتوانیم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

رحمان رضایی با اشاره به اشتباهات داوری در دیدارهای قبلی تیم ذوب آهن افزود: ما به خاطر قضاوت‌ داوری بسیار متضرر شدیم و متاسفانه نوار اشتباهات داوران ادامه داشته است و امیدوارم در این بازی شرایط بهتر شود. در بازی قبل مقابل استقلال هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد و همه کارشناسان هم تایید کردند. امیدوارم در این بازی از داوران می‌خواهم که قضاوت منصفانه‌تری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پیرامون پیش بینی مصاف با گل گهر در پایان گفت: به نظر من فردا بازی زیبایی از دو تیم خواهیم دید. همان‌طور که در بازی ذوب‌آهن و استقلال دو تیم بازی زیبا و تهاجمی ارائه دادند، در این بازی هم فکر می‌کنم بازی خوبی شود و امیدوارم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =