عسکرزاده

 دبیر کل انجمن سنگ آهن ایران: همه از انتخاب مهندس جعفری برای ریاست ایمیدرو خوشحال هستند زیرا ایشان فردی کاربلد و متخصص است و تسلطش به حوزه قوانین معادن و صنایع معدنی منحصر به فرد است و همین باعث می شود همه انتظار یک جهش و تحول جدی در ایمیدرو داشته باشند.

سعید عسکر زاده، دبیر کل انجمن سنگ آهن ایران در گفتگو با خبرنگار ایراسین در مورد انتخاب رئیس جدید هیئت عامل ایمیدرو گفت: ما انتخاب مهندس وجیه ا... جعفری به ریاست هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) را به ایشان و جامعه معدنی ایران تبریک می گوییم. تقریباً همه جامعه معدنی و صنایع معدنی کشور ایشان را به عنوان فردی توانمند در این حوزه می شناسند و ایشان جزء کسانی است که به خط و خطوط سیاسی وابسته نیست و حضورش در هر بنگاه معدنی و صنایع معدنی در هر دولتی می تواند ارزشمند و مفید باشد.

عسکرزاده در ادامه افزود: وقتی کسی از افراد متخصص و کاربلد در حوزه مرتبط استفاده کند، مورد حمایت همه قرار می گیرد و ما در صنایع معدنی افرادی شبیه ایشان کم نداریم. مهندس جعفری به مسائل، ملی نگاه می کند و در حوزه کاری خودشان متخصص است. حضور افرادی شبیه مهندس جعفری، مهندس تقی زاده یا مهندس نوریان در هر جایی از این صنعت می تواند باعث توسعه جدی در آن نقطه شود و این حتی برای افراد خارج از این صنایع هم واضح و روشن است، به طوری که مثلا وقتی یکی از این افراد شناخته شده به یکی از این بنگاه ها و مجموعه ها معدنی بروند؛ سهام آن مجموعه در بورس جابجا می شود. زیرا پیش بینی می شود که پروژه های جدی و بلندپروازه در این بنگاه ها ایجاد خواهد شد. انتظار از مهندس جعفری هم از این سنخ است.

دبیر کل انجمن سنگ آهن ایران با بیان این مطالب گفت: قاعدتا همه از این خوشحال هستند که فردی از جنس خودشان، کاربلد و آشنا به قوانین در این پست حضور پیدا کرده است. تسلط ایشان به حوزه قوانین معادن و دیگر حوزه های مرتبط با معدن و صنایع معدنی منحصر به فرد است و این جای خوشحالی دارد. از جهت دیگر این انتظار بالا، کار را برای ایشان قدری سخت می کند. چون همه انتظار دارند یک جهش و تحول جدی در ایمیدرو اتفاق بیفتد. با اینکه می دانیم از عمر دولت وقتی باقی نمانده است و امیدواریم در دولت های بعدی این جایگاه هم حفظ شود و تغییری صورت نگیرد تا ایشان بتواند بلند مدت برنامه ریزی کند و تاثیرگذار باشد.

شایان ذکر است وزیر صنعت معدن و تجارت 17 آذر طی حکمی وجیه ا... جعفری را به عنوان رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) منصوب کرد. جعفری پیش از این به عنوان مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران فعالیت می کرد که اکنون جایگزین خداداد غریب پور شده است. غریب پور از آذر 97، هدایت ایمیدرو را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =