مس رفسنجان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در آغاز هفته هشتم لیگ برتر ایران با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود گذشت.

به گزارش ایراسین، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 15 روز سه شنبه دوم دی ماه 1399 با انجام یک دیدار بین تیم های مس رفسنجان و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان و با قضاوت مهدی مرجان‌زاده آغاز شد که سپاهانی ها با نتیجه 2 بر یک از سد حریفش گذشت و با 13 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. گل های شاگردان محرم نویدکیا را سجاد شهباززاده و سید محمدرضا حسینی به ثمر رساندند و تک گل مسی ها توسط محمد قاضی به ثمر رسید. با شروع بازی مسی ها در یک غافلگیری در دقیقه 6 توسط محمد قاضی به گل رسیدند، در ادامه نماینده رفسنجان از گلی که به ثمر رسانده بود با روحیه تر بازی را دنبال کرد، حتی به گل دوم رسید که داور اعلام کرد که گل مردود می باشد، پس از این ماجرا سجادشهباززاده در دقیقه 45 + 5 گل تساوی سپاهان را به ثمر رساند. نیمه دوم با حملات سپاهانی ها همراه شد تا اینکه دقیقه 76 به گل برتری توسط سید محمدرضا حسینی رسید و با سه امتیاز شیرین به اصفهان برگشت. شاگردان نویدکیا با کسب این سه امتیاز 13 امتیازی شدند و به رده دوم رسیدند، هرچند باید منتظر دیگر بازی های هفته هشتم باشیم.     

ترکیب مس رفسنجان: ناصر سالاری، مسیح زاهدی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجان‌پور(1+90- پیمان نامور)، محسن طرحانی، میثم نقی‌زاده(80- قائم اسلامی‌خواه)، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، سجاد آشوری(80- علیرضا ارجمندیان)، فراز امامعلی(80- مهرداد آوخ) و محمد قاضی(58- محمدحسین کریم‌زاده)            سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، محمدرضا مهدی‌زاده، مرتضی منصوری، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی(3+90- شایان مصلح)، محمدرضا حسینی(87- محمدرضا خلعتبری)، دانیال اسماعیلی‌فر، سجاد شهباززاده(87- رضا میرزایی) و کی‌روش استنلی(75- محمد محبی)     سرمربی: محرم نویدکیا

کارت زرد: محمد قاضی(8) از مس - شایان مصلح(10) و سروش رفیعی(78) از سپاهان

دقایق حساس:

*گل مس توسط محمد قاضی در دقیقه 6 : ارسال کوتاه آقاجان‌پور را محمد قاضی بدون مکث و با شوت روی پا وارد دروازه سپاهان کرد.

دقیقه 11: خروج اشتباه نیازمند نزدیک بود کار دست او و سپاهان بدهد که تکل او به قصد دفع توپ به پای امامعلی برخورد کرد و از کنار دروازه راه اوت را پیش گرفت.

دقیقه 24: نژادمهدی از سمت چپ میانه زمین پاس بلند رو به عقب داد که توپ از بالای سر نیازمند عبور کرد و نزدیک بود وارد دروازه سپاهان شود که دروازه‌بان طلایی پوشان قبل از عبور توپ از خط آن را به کرنر زد.

دقیقه 30: به دلیل اینکه پاس به عقب نژادمهدی را نیازمند با دست دفع کرد، خطای دو ضرب به سود مس اعلام شد که این موقعیت برای رفسنجانی‌ها را آذرباد برای سجاد آشوری کاشت که شوت او پس از برخورد به مدافع سپاهان و در ادامه دست مسیح زاهدی، با شوت پای چپ مهرداد رضایی تبدیل به گل شد، اما مهدی مرجان‌زاده داور مسابقه پس از مشورت با داور چهارم و کمک داور دوم  از تصمیم خود صرف نظر و گل مس را مردود اعلام کرد.

دقیقه 38: ارسال آقاجان‌پور از جناح راست زمین نزدیک بود با اشتباه مرتضی منصوری وارد دروازه سپاهان شود که توپ به تیرک افقی اصابت کرد .

دقیقه 2+45: شوت راه دور محمد کریمی از کنار دروازه مس راهی اوت شد.

*دقیقه 45 + 5 گل تساوی سپاهان توسط سجادشهباززاده: نفوذ محمدرضا حسینی از جناح راست زمین و ارسال او به مقابل دروازه مس را سجاد شهباززاده تبدیل به گل کرد.

دقیقه 52: پاس رو به عقب سجاد آشوری و شوت محسن آذرباد را نیازمند در اختیار گرفت.

دقیقه 66: شوت پشت محوطه سجاد شهباززاده به شکل خطرناکی از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه 75: حرکت شهباززاده به قلب خط دفاعی مس و شوت زمینی او از کنار دروازه این تیم عبور کرد.

*دقیقه 76 گل برتری سپاهان توسط محمدرضا حسینی: پاس عرضی سروش رفیعی، محمدرضا حسینی را در موقعیت خوبی قرار داد و این بازیکن با شوت پای چپ فنی دروازه مس را باز نمود.

دقیقه 86: ارسال کرنر با ضربه سر خطرناک آقاجان‌پور همراه شد که توپ به راحتی در دستان نیازمند جای گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =