• ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
  • کد خبر: 9585
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمان رضایی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر تیم ذوب آهن کامل بود، قطعا استقلال تهران را با شکست بدرقه می کردیم.

به گزارش ایراسین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از تساوی مقابل استقلال گفت: بازی بسیار خوبی بود که بازیکنانم در زمین خوب جنگیدند، اگر تیم ذوب آهن کامل بود، قطعا استقلال تهران را با شکست بدرقه می کردیم. در کارهای ترکیبی، دفاع و بازیسازی خوب ظاهر شدیم.

وی با بیان اینکه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم، افزود: حتی تا دقیقه ۲۰ می‌توانستیم از حریف جلو بیافتیم. ۷ بازیکن ما درگیر کرونا هستند و تیم نصفه و نیمه‌ای هستیم. ۴ بازیکن ما، جوانان ۲۰ ساله‌ای هستند و خیلی خوب بازی کردند. تعدادی از بازیکنان ما مانند دشتی، یا مصدوم بودند و یا درگیر کرونا بودند. بازیکنانی مثل دارکو، محمدی‌مهر و سلطانی‌مهر تنها یک هفته با ما تمرین کردند.

رحمان رضایی ادامه داد: بازیکنان ما عالی بودند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. هواداران به این تیم امیدوار باشند زیرا تیم جوانی است و من به آینده آن امیدوارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره داوری بازی با استقلال تهران گفت: بازی با توجه به لغزندگی زمین و بارش، بازی حساسی بود. بازیکنان بدون این که قصدی داشته باشند، سر می‌خورند و شبهه خطا بودن را ایجاد می‌کند. خدا را شکر می‌کنیم که یک بازی در ۶ بازی، قضاوت کم‌اشتباهی داشت. داور دقیقه 30 هم می‌توانست پنالتی بگیرد و هم نمی‌توانست. یک داور سختگیر این صحنه را پنالتی می‌گرفت اما من چون صحنه را با جزییات یادم نیست، قضاوتی در خصوص ندارم.

وی با اشاره به کیفیت زمین فولادشهر گفت: کیفیت زمین فوق‌العاده بود و این ورزشگاه یکی از بهترین استادیوم‌های ایران است و با در نظر گرفتن سکوها و بارندگی‌های اخیر، باز هم زمین از کیفیت بالایی برخودار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =