رحمان رضایی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدواریم در بازی مقابل استقلال تهران، داوران کم‌اشتباه باشند.

به گزارش ایراسین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال تهران گفت:‌ در این بازی تعدادی از بازیکنانم تست کرونای آنها مثبت است و قادر به همراهی تیم نیستند، البته من گلایه ای ندارم و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما به مصاف تیمی می‌رویم که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و امیدواریم بازی مطلوبی مقابل استقلال انجام دهیم. ما از لحاظ روحی روی بازیکنان کار کردیم اما مهم‌تر از هر چیز، امتیازات از دست رفته است و علی رغم استحقاقی که تیم ما داشت، حدود ۶ امتیاز از دست دادیم و این برای ما مخرب بود.

رحمان رضایی با اشاره به غایبان تیم استقلال گفت: استقلال مهره‌های زیادی دارد، ما در مقابل شهرخودرو با ۱۲ بازیکن حاضر شدیم و باید چنین سوالی آن موقع پرسیده می‌شد. استقلال بازیکن جایگزین زیادی دارد. شرایط برای ما به نسبت دو بازی پیش بهتر است اما فکر نمی‌کنم استقلال به خاطر غایبانش به مشکل بخورد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیرامون تعویق بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: تیم ما با این اتفاق، توانست خود را به لحاظ روانی ارتقا دهد و چند بازیکن به لحاظ جسمی از شرایط بهتری برخوردار شوند. اگر ما مقابل پرسپولیس بازی می‌کردیم، بازیکنان با آمادگی ۵۰ درصد به میدان می‌رفتند اما با این اتفاق شرایط فرق کرد.

وی در پایان درباره مرتضی منصوریان داور بازی ذوب آهن مقابل استقلال بیان داشت: منصوریان داور بازی لغو شده پرسپولیس است و ای کاش داورها را تغییر می‌دادند و من فکر می‌کنم این مساله جای بحث دارد. داوران همیشه هفته‌های مختلف عوض می‌شوند. شاید اطلاعات من ضعیف باشد اما بعید می‌دانم چنین اتفاقی تا به حال افتاده باشد. امیدوارم شرایط داوری و اشتباهات کمتر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =