ذوب آهن

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران فردا جمعه با انجام پنج دیدار به پایان خواهد رسید.

 به گزارش ایراسین، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه 27 آذرماه با انجام دو بازی در اراک و قائمشهر آغاز شد که در این بازی ها تیم های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان به ترتیب مقابل حریفان خود یعنی صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران با نتیجه مشابه یک بر صفر برنده شدند. این رقابت ها روز جمعه 28 آذرماه با انجام پنج بازی پیگیری خواهد شد. دیدار تیم های پرسپولیس تهران و فولاد مبارکه سپاهان هم به دلیل حضور شاگردان گل محمدی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شده است. پرسپولیس دو بازی کمتر از سایر تیم ها انجام داده و با چهار بازی 8 امتیازی است. شاگردان نویدکیا نیز از 6 بازی، 10 امتیاز کسب کرده اند.

تیم سایپا که هفته گذشته با سه گل مغلوب فولاد خوزستان شد، از ساعت 15 روز جمعه باید در خانه میزبان ماشین سازی باشند. تیم تبریزی در هفته گذشته در دقایق پایانی برابر همشهری خود شکست خورد. سایپا با 7 امتیاز یازدهم است و ماشین سازی هم با یک امتیاز در قعرجدول قرار دارد.

تیم گل گهر سیرجان که هفته گذشته با شکست برابر نفتی ها صدرجدول لیگ را از دست دادند در هفته هفتم باید در خانه به مصاف شهر خودرو بروند. شهر خودرو هم اوضاع خوبی ندارد هر چند که در بازی هفته گذشته برابر استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت. گل گهر 10 و شهرخودرو 7 امتیازی است.

تیم ذوب آهن اصفهان که در دو هفته گذشته درگیری بیماری کرونا بود و حواشی زیادی هم در خصوص تعداد کرونایی های این تیم به وجود آمد در خانه میزبان تیم صدرنشین استقلال تهران است. استقلال با 11 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و باید با تیم رده پانزدهمی و 3 امتیازی ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر دیدار کند.

تراکتور تبریز که هفته گذشته با گل دقایق پایانی برابر ماشین سازی به برتری رسید و به شرایط خود در جدول سروسامان داده باید در تبریز به مصاف تیم پیکان تهران برود. شاگردان مهدی تارتار در هفته های گذشته عملکرد خوبی داشتند و توانستند با 9 امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرند. تراکتور هم که به تازگی با منصوریان قطع همکاری کرده به مانند پیکان 9 امتیازی است و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده هفتم قرار گرفته است. دیدار تراکتور و پیکان نیز به مانند سه بازی دیگر به طور همزمان از ساعت 15 روز جمعه آغاز می شود.

در آخرین بازی روز دوم هفته هفتم لیگ برتر تیم های نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان به مصاف هم می روند. شاگردان جواد نکونام که هفته گذشته سایپا را بردند با 10 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند اما تیم مسجد سلیمان با 6 امتیاز سیزدهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =