صادق فرخی مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی فولاد مبارکه

مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی فولاد مبارکه گفت: بر اساس آمار، شرکت فولاد مبارکه رتبه اول خاورمیانه در حمل نقل پرسنلی را دارد، چرا که ما یک مجتمع تولیدی هستیم و این مجتمع از کارخانه های مختلف تشکیل شده و روزانه تقریبا 20 هزار پرسنل در آن جابجا می شوند.

صادق فرخی مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین به مناسبت روز حمل و نقل گفت: 26 آذر یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی ستودنی است، چرا که نبض اقتصادی و زیربنای توسعه در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی است.

فرخی در ادامه افزود: نقش فعالان حوزه حمل و نقل همیشه در دوره های مختلف چه در زمان جنگ و چه امروز که در شرایط بحران و تحریم به سر می بریم، بسیار پر رنگ، سازنده و همراستا با سایر ستون های اقتصادی کشور بوده و در شرکت فولاد مبارکه هم ابزار اول تولید و توسعه در دستان این تلاشگران است.

 مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی این شرکت خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه در حوزه حمل و نقل پرسنلی بیش از 1100 دستگاه خودرو سبک و سنگین دارد و در روز بیش از 5 هزار تردد در آن انجام می شود که این آمار در سال به بیش از یک میلیون تردد می رسد. ایمنی، وقت شناسی و رضایت پرسنلی سه شاخص اصلی حوزه حمل و نقل فولاد مبارکه است و تلاش پرسنل حمل و نقل همیشه در راستای اعتلای این شاخص ها بوده است و همین باعث شده ما در 5 سال گذشته هیچ حادثه جرحی نداشته باشیم و کیفیت و رضایت پرسنل سرلوحه کار ما قرار داشته و خواهد بود.

وی با بیان این شاخص ها افزود: ما در حمل و نقل عمومی توانسته ایم پرسنل را سالم، به وقت و با طیب و آرامش خاطر به محل کار برسانیم و بعد از کار هم آنها را با خیال آسوده به آغوش خانواده بر می گردانیم.

فرخی در ادامه گفت: بر اساس آمار ما رتبه اول خاورمیانه در حمل نقل پرسنلی را داریم. چرا که ما یک مجتمع تولیدی هستیم و این مجتمع از کارخانه های مختلف تشکیل شده و روزانه تقریبا 20 هزار پرسنل را جابجا می کنیم. لذا مجتمع فولاد مبارکه بزرگترین، بهترین و باکیفیت ترین ناوگان حمل و نقل پرسنلی را دارد و کیفیت خودرو های فولاد مبارکه از کیفیت درجه اول سیستم حمل و نقل کشور برخوردار است و بالاترین استاندارهای در این ناوگان رعایت می شود.

فرخی در خاتمه ضمن تبریک این روز به کلیه پرسنل داخل و خارج فولاد مبارکه در بخش سیستم حمل و نقل گفت: جا دارد من یک تشکر و خدا قوت ویژه ای به همه همکاران عزیرم در سیستم حمل و نقل عمومی عرض کنم چرا که آنها در طول یک سال گذشته مخصوصا با توجه به شرایط کرونا و افزایش حجم کار که بیش از 60 درصد رشد داشته است؛ سعی کرده اند با کیفیت بالا و طیب خاطر پرسنل، مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =