رضا میرزایی

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: محرم نویدکیا روی تک تک بازیکنان سپاهان حساب باز کرده، وی مربی و انسان خیلی خوبی است.

به گزارش ایراسین، رضا میرزایی هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون شرایط کنونی تیمش اظهار داشت: سپاهان در هفته گذشته یک پیروزی پرگل مقابل نساجی به دست آورد و شرایط تیم خوشبختانه خوب است، امیدوارم این روند ادامه دار باشد و بتوانیم پیروزی های متوالی را کسب کنیم. هر بازی سه امتیاز دارد و همه تیم‌ها مقابل سپاهان خیلی بسته بازی می‌کنند. بازی کردن و گل زدن به این تیم‌ها سخت است، چون همه به لاک دفاعی می‌روند و منتظر ضدحمله هستند.

وی ادامه داد: چندین سال است که در تیم فولادمبارکه سپاهان حضور دارم. موفقیت تیم شهرم برایم از موفقیت فردی مهمتر است. محرم نویدکیا روی من و روی تک تک بازیکنانش حساب باز کرده، وی مربی و انسان خیلی خوبی است. من قبلا هم با نویدکیا کار کرده بودم و حتی در دوران بازی به من پاس گل داده است. همه بازیکنان او را دوست دارند.

رضا میرزایی در مورد تغییر سبک بازی و تاکتیک سپاهان گفت: نویدکیا دوست دارد مثل دوران بازیگری خودش، تیم روی زمین بازی کند و بتوانیم از عمق خیلی خوب استفاده کنیم. کسی که می‌خواهد تاکتیک عوض کند و کاری انجام بدهد نیاز به زمان دارد. باید به سرمربی تیم فرصت داد. او از بزرگان فوتبال اصفهان بوده و ان‌شاالله هواداران این فرصت را به او می‌دهند تا بتواند برنامه‌ای که دارد را پیاده کند.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون نتیجه گیری این تیم در آخر فصل بیان داشت: خودمان خیلی دوست داریم امسال به قهرمانی برسیم. بعد از سه چهار سال فرسایشی که هواداران داشتند امسال انتظار دارند محرم نویدکیا و کادر سپاهانی او بتواند یک جام به آن‌ها هدیه کند. تیم خیلی خوبی داریم، اما روی توپ فوتبال نوشته نشده که چه اتفاقی می‌افتد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم امسال یک قهرمانی به هوادارانمان هدیه کنیم.

وی در مورد تعصب به سپاهان افزود: من از کودکی بازی‌های سپاهان را دنبال می‌کردم و همه را چه در فولادشهر و چه در نقش جهان از نزدیک می‌دیدم. شعارهایی که هواداران می‌دهند را من هم یاد گرفتم. تعصب خاصی روی شهر خودم دارم. چون اصفهانی هستم و اصفهانی باید سپاهانی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =