والیبال

در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه مقتدرانه سه بر صفر از سد هورسان رامسر گذشت.

به گزارش ایراسین، هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ایران امروز دوشنبه ۲۴ آذر ماه با انجام ۶ بازی در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود که در نخستین بازی خانه والیبال، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و هورسان رامسر به مصاف هم رفتند که شاگردان رحمان محمدی راد با نتیجه سه بر صفر مقابل نماینده رامسر به پیروزی رسیدند.

فولادمبارکه سپاهان در این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ حریف شمالی خود را شکست داد. در بازی همزمانی که در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه سه بر صفر با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹ مقابل شهرداری قزوین به پیروزی رسید. در دیدارهای بعدی که از ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد، خاتم اردکان با فولاد سیرجان روبرو می‌شود و راه یاب ملل کردستان به مصاف پیکان می‌رود.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی تیمش مقابل هورسان گفت: بازیکنانم مقابل هورسان رامسر بازی کاملی به نمایش گذاشتند، توقع بازی سخت‌تری را مقابل این تیم داشتیم چراکه آنها نمایش خوبی مقابل تیم سیرجان انجام داده بودند.

وی ادامه داد: بازیکنانم شرایط را درک کردند، دفاع بسیار خوبی داشتیم و موفق شدیم به اندازه کافی اختلاف را در بازی ایجاد کنیم و نتایج ست ها و بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

رحمان محمدی راد در پایان با بیان اینکه هورسان تیم قابل احترامی است، اظهار داشت: به مجموعه این تیم  خسته‌نباشید می‌گویم، آنها تیم خوبی هستند. شاید باید تعداد برد آنها در دور رفت بیشتر می‌بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =