فراخوان

‌عضو هیات موسس باشگاه متخصصان نمونه برداری معدنی گفت: نتایج نخستین دوره فراخوان عضویت در باشگاه متخصصان نمونه برداری معدنی کشور اعلام شد.

به گزارش ایراسین، به نقل از روابط عمومی این باشگاه تخصصی، علی دلیر با بیان این مطلب در ادامه افزود: با توجه به لزوم ایجاد فرآیند انجام نمونه‌برداری استاندارد مواد معدنی و اهمیت آن در تمامی مراحل پروژه‌های معدنی، مجموعه دانش بنیان کانساران بینالود پس از قریب به یکسال مطالعه و نیازسنجی، نخستین باشگاه متخصصان نمونه‌برداری معدنی را با همکاری موسسه آموزشی- پژوهشی یونیدرو ، تاسیس کرده است.

به گفته وی، به دنبال انتشار اولین فراخوان در تاریخ  مهرماه 15 مهرماه 1399 براساس دستورالعمل عضویت منتشرشده در سامانه باشگاه، عضوگیری آغاز شد. در طول مدت یک ماهه ثبت نام استقبال بسیار خوبی صورت گرفت.از تاریخ 15/8/1399 بررسی پرونده متقاضیان شروع و تا تاریخ20/9/1399 ادامه یافت.

وی ادامه داد: درمرحله نخست 150 نفر افراد واجد شرایط که پرونده آنها تکمیل بود،از طریق سامانه انتخاب شدند. پس از آن در مرحله دوم پایش،‌از بین این عزیزان،‌106پرونده جهت بررسی به کمیته مربوطه انتخاب شدند. با بررسی پرونده ها، متقاضیان در سه سطح طبقه بندی شدند.

دلیر افزود: در مرحله نهایی گزینش با توجه به سوابق کاری، رشته تحصیلی، میزان آشنایی با فرآیند نمونه‌برداری معدنی و تراکم جغرافیایی متقاضیان،‌ نهایتا 80 نفر به عنوان عضو باشگاه پذیرفته شدند. لازم به ذکر است مراتب تایید و عضویت پذیرفته‌شدگان از طریق پیامک و ایمیل به تک تک افراد اطلاع‌رسانی شده است. 

وی همچنین در خصوص مجموعه اقدامات صورت گرفته در باشگاه گفت: به موازات فرآیند ثبت نام و بررسی پرونده‌ها،‌دپارتمان آموزشی باشگاه با همکاری یونیدرو جلسات متعددی را برگزار و با تعیین نقشه راه آموزشی ،‌ نوع و نحوه خدمات آموزشی باشگاه را تدوین کرد.  براین اساس اولین دوره در نیمه اول  بهمن ماه و به صورت مجازی برگزار می‌شود. محتوی دورها، سرفصل‌ها و مدرسان به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که فرآیند آموزش بر اساس مهارت‌پروری و متفاوت از آموزش‌های متداول ارائه شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =