مهدی مستجاب‌الدعوه

مجمع سالیانه هیات نجات غرق و غواصی استان اصفهان با حضور مهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست فدراسیون برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مجمع سالیانه هیات نجات غرق استان اصفهان با حضور سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان، مهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، محسن تابش فر رییس هیات استان اصفهان و دیگر اعضا به صورت وبینار برگزار شد.

مهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست فدراسیون نجات‌غریق و غواصی در دامه این نشست اظهار کرد: توانمندی، هوشمندی و خردمندی با نگرش جدید که در ورزش استان با مدیریت فعلی ورزش و جوانان استان شکل گرفته این اتفاق را برای هیات های استانی رقم زد تا بتوانند با فراغ بال و با برنامه هایی که پیش بینی شده موارد مورد نظر خود را در برنامه عملیاتی انجام دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و شیوع کرونا شرایط سختی بر ورزش حاکم است، با این وجود این موضوع سبب نخواهد شد وظایف خود را که از سوی وزارت ورزش و جوانان تفویض شده فراموش کنیم.

مهدی مستجاب‌الدعوه ادامه داد: ملاک عمل برای تشکیل هیات های نجات غریق تنها وجود استخر در استان ها نیست چراکه حوزه آمایش هر استانی به هر نوعی شامل رودهای خروشان، دریاچه های فصلی، سدها و ... می شود و ممکن است حوزه آبریز هم در نظر گرفته شود بنابراین لازم است نسبت به فعال کردن شرایط محیطی برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار اقدام کنیم.

سرپرست فدراسیون نجات‌غریق و غواصی اضافه کرد: منجی گری به عنوان یک شغل تلقی می شود و بخش اعظمی از این نیروی انسانی متخصص و شایسته به عنوان امدادرسان از این طریق ارتزاق می کنند که در حال حاضر زندگی بسیاری از این افراد با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی استخرها و اماکن آبی دچار چالش شده است.

وی تاکید کرد: با موافقت هایی که صورت گرفته قرار شده علاوه بر وام حمایتی از محل 27 صدم درصد، مبلغی در اختیار فدراسیون قرار بگیرد و با هماهنگی هیات های استانی و نظارت ادارات کل ورزش و جوانان به ناجیانی که در سال 1399 دوره آمادگی سالیانه را گذرانده اند این وام به عنوان کمک اعطا شود.

مهدی مستجاب‌الدعوه در پایان گفت: لازم است هیات های استان و ادارات کل با یکدیگر تعامل داشته باشند زیرا بالاترین مقام اجرایی حوزه ورزش در استان اداره کل ورزش و جوانان است که اختیارات بسیار زیادی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =