• ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
  • کد خبر: 9491
  • readingTime: ۲ دقیقه
38 درصد رشد درآمد فروش «فخوز»

مجمع عمومی فوق العاده فولاد خوزستان صبح امروز برگزار و در آن با افزایش سرمایه فخوز موافقت شد.

به گزارش ایراسین در این مجمع که با حضور 53درصدی سهامداران برگزار شد، افزایش سرمایه فخوز از مبلغ ۱۹ هزار و ۴۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال به مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال به تصویب رسید.این افزایش سرمایه از محل سود انباشته بوده و به منظور اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌ای صرف خواهد شد.

مهران عباس زاده، معاون منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت گفت: سیاست اقتصاد مقاومتی در شرکت فولاد خوزستان حاکم بوده و این شرکت با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای، به دنبال افزایش سرمایه است و آخرین افزایش سرمایه در سال ۹۷ اتفاق افتاده است.

به گفته وی، رکوردهای متعددی در بخش تولید، حوزه های ستادی و ... تحت مدیریت و هدایت هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان صورت گرفته و در ۸ ماهه امسال برنامه تولید ۲میلیون و ۵۳۳ هزار تن بوده که این عدد نشان می‌دهد فولادخوزستان از برنامه های تولید خود جلوتر حرکت کرده است.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: روند افزایش تولید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تا پایان امسال به سقف عملیاتی خواهیم رسید که جز افتخارات فولاد خوزستان است.

به گفته وی، از تولید انجام شده در شرکت فولاد خوزستان 61 درصد فروش داخلی و 39 درصد به صادرات اختصاص یافته است.

وی همچنین افزود: در سال ۹۶ تا ۹۷ میزان صادرات انجام شده فولاد خوزستان ۳ میلیارد تومان بوده و در شش ماهه ۲۶۴ میلیون دلار صادرات فخوز در سایت کدال به ثبت رسیده است.

به گفته وی، بازارهای صادراتی ما در ۴ گوشه جهان است و اهداف صادراتی فولاد خوزستان محقق شده است. همچنین یکی از شاخص‌های مهم تولید، تناژ به ازای هر نفر است که در این شاخص نیز افزایش بهره وری داشته ایم.

وی ادامه داد: تمام دستاوردهای فولاد خوزستان در قالب سیستم های مدیریتی اتفاق افتاده است؛ البته در برنامه سند چشم انداز ۱۴۰۴ با فراز و نشیب هایی روبرو شدیم که یکی از این عوامل کمبود کنسانتره بوده و فولاد خوزستان باید در این زمینه به سرمایه گذاری انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه استخراج و اکتشاف در برنامه های فولاد خوزستان قرار گرفته در ادامه افزود: به دنبال تکمیل زنجیره در فولاد خوزستان هستیم تا به اهداف استراتژیک خود دست پیدا کنیم. همچنین مدیریت منابع انرژی همچون آب در این مجموعه مورد توجه جدیقرار دارد و مهم ترین اصل شرکت مدیریت انرژی است.

به گفته عباس زاده، ارتقا بهره وری منابع، اجرای طرح های توسعه و متوازن‌سازی ظرفیت‌ها،  تکمیل زنجیره تولید در صنایع و توسعه بومی سازی از جمله برنامه های توسعه ای شرکت است.

گفتنی است سرمایه شرکت فولاد خوزستان برابر با 50,000,000,000,000 ریال است که به 50,000,000,000سهم عادی هزارریالی با نام تقسیم و تماما پرداخت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =