• ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۶
  • کد خبر: 9460
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: اگر سازمان لیگ به من اجازه بدهد در تمام نشست‌ها حضور پیدا می‌کنم.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان  در نشست خبری پس از پیروزی چهار بر صفر مقابل نساجی مازندران گفت: من مشکلی برای حضور در نشست خبری ندارم و از باشگاه به من گفته‌اند که سازمان لیگ فقط اجازه می‌دهد کسی که اسمش به عنوان سرمربی رد شده در نشست شرکت کند. اگر سازمان لیگ به من اجازه بدهد در تمام نشست‌ها را حضور پیدا می‌کنم.

وی درباره پیروزی پرگل تیمش برابر تیم نساجی مازندران اظهار داشت: تغییراتی در سیستم هجومی داده بودیم. باید این واقعیت را قبول کنیم که در طول ۹۰ دقیقه بازی را در اختیار داشته باشیم. بازی خیلی خوبی بود و ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

محرم نویدکیا ادامه داد: من نمی‌خواهم بگویم با این پیروزی مشکلات تیم رفع شده است. زمین‌هایی در فوتبال ما هستند که شرایط خوبی ندارند و ما در آن‌ها به مشکل می‌خوریم، باید بتوانیم مسئله  را حل کنیم. در بعضی از بازی‌ها، فوتبال زیبا نمی‌تواند به ما کمک کند. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون تغییر تاکتیک در این بازی بیان داشت: یک تغییر در بازی با نساجی انجام دادیم. به هر حال استفاده از کی‌روش استنلی و بردن شهباززاده به کناره یک ریسک بود که انجام دادیم و جواب گرفتیم. هر سه  بازیکن خط حمله ما خوب کار کردند و گل زدند، با وجود اینکه کی روش استنلی امروز خوب بازی کرد، اما این بازیکن نمی‌تواند همیشه در ترکیب قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: اگر بازیکنان در تمرین خوب باشند، ترجیح می‌دهم که بازی کنند و اسم و رسم بازیکنان برای من مهم نیست. هر کدام از بازیکنان که شرایط بهتری داشته باشند، در ترکیب قرار خواهند گرفت.

محرم نویدکیا با بیان اینکه در هر بازی تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد داشته باشیم، افزود: شرایط نشان می‌دهد یک تیم منسجم هستیم، متکی به نفر نیستیم و نفرات را از دست نمی‌دهیم. تا آنجایی که می‌توانیم تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم. سپاهان خانه من است و می‌خواهم موفق شود. ما باید یاد بگیریم در نیمه اول اگر جلو هستیم، نیمه دوم را از دست ندهیم و تا دقیقه آخر برای  اصول خود  تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =