فاطمه محمد خانی

تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در روز پنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران موفق شد مقابل پرسپولیس بهبهان به برتری برسد.

به گزارش ایراسین، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران امروز پنجشنبه با برگزاری یک مسابقه در چارچوب روز پنجم خود برگزار شد.

در این روز از رقابت‌ها دو تیم از گروه A یعنی پرسپولیس بهبهان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه تیم سپاهان موفق شد با نتیجه ۳۰ بر ۱۵ برنده این دیدار شود و با صدرنشینی کار خود را در نبرد دور برگشت به پایان برساند.

فاطمه محمدخانی سرمربی فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس بهبهان در آخرین دیدار دور رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: بازی امروز یک دیدار خوب بین دو تیم سپاهان و بهبهان بود. بهبهان تیمی جوان و جویای نام است که به نسبت به نیم فصل رشد خوبی داشته است. این جوانان آینده‌های تیم ملی هندبال بانوان ایران خواهند بود.

وی در ادامه افزود: بازیکنان تیم سپاهان در این دیدار خوب بازی کردند و از عملکرد آنها رضایت دارم.

فاطمه محمدخانی در پایان گفت: از تیم اشتادسازه به دلیل میزبانی خوبی که داشته تشکر می‌کنم‌. تمام پروتکل‌های بهداشتی توسط میزبان رعایت شده چراکه سلامت بازیکنان برای آنها اهمیت زیادی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =