مهناز امیرشقاقی

سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: امیدوارم بتوانیم با ارائه یک فوتبال زیبا شاهد یک دربی جذابی باشیم.

به گزارش ایراسین، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران روز جمعه 14 آذرماه 1399 در دو گروه و با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی هفته و در دربی اصفهان تیم های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن مقابل هم به میدان می‌روند. این دربی در ورزشگاه صفائیه مبارکه برگزار خواهد شد. سپاهان هفته گذشته استراحت داشت اما ذوب‌آهن بازی نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. تیم وچان کردستان نایب قهرمان دوره قبل در بازی دوم خود مقابل سارگل بوشهر قرار می‌گیرد که در بازی نخست خود مغلوب ملوان شده بود.

مهناز امیر شقاقی سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شرایط تیمش اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بازیکن مصدومی برای بازی با ذوب آهن نداریم، تست PCr  هم از همه تیم گرفته شد که خداراشکر هیچ بازیکن کرونایی نداریم.

وی ادامه داد: ما دوست داشتیم در هفته اول رقابت ها به مصاف نماینده خوزستان می رفتیم ولی متاسفانه با توجه به عدم اسپانسر برای این تیم، دختران خوزستانی نتوانستند در لیگ برتر حضور داشته باشند، جای تاسف دارد چراکه خوزستان مهد فوتبال می باشد و استعدادهای درخشانی در این استان وجود دارد که اگر تیمی در لیگ نداشته باشند، قطعا این استعدادها دیده نخواهند شد.   

مهناز امیر شقاقی افزود: هر چقدر تعداد تیم ها بیشتر باشند به طور حتم به قدرت تیم ملی بانوان کمک خواهد کرد، چه خوب بود اگر با ورود اسپانسرها ما 12 تیم در سوپر لیگ و 12 تیم در لیگ بانوان داشتیم، آن موقع بازیکنان با استعداد بیشتری در کشور مطرح می شدند و این به فوتبال ملی بانوان کمک بسزایی می کرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازی فردا با ذوب آهن گفت: ما برای بازی با ذوب آهن برنامه داریم، هماهنگی های لازم انجام شده است، امیدوارم بتوانیم با ارائه یک فوتبال زیبا شاهد یک دربی جذابی باشیم و با کسب حداکثر امتیاز زمین را ترک کنیم.

وی درباره تیم ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و برنامه ریزی خوبی برای این فصل انجام داده است، این تیم بازی اول خودش را با پیروزی پشت سرگذاشته و ما شاگردان مدایم زاده دست کم نخواهیم گرفت چراکه آنها هم برای بازی فردا استراتژی دارند.  

در پایان مهناز امیر شقاقی در خصوص پیش بینی جایگاه فولاد مبارکه سپاهان در جدول رده بندی لیگ برتر بانوان گفت: شرایط امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا نسبت به سال های گذشته تفاوت دارد، تیم ها از جمله تیم ما دیر تمرینات خود را شروع کرده و از الان نمی توان معیار تیم ها را سنجید.

برنامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

روز جمعه 14 آذرماه(ساعت ۱۴):

نماینده البرز- همیاری آذربایجان غربی –ورزشگاه شریعتی کرج

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – ذوب آهن اصفهان –ورزشگاه صفائیه مبارکه

شهرداری سیرجان – پالایش گاز ایلام –ورزشگاه تختی سیرجان

وچان کردستان – سارگل بوشهر –ورزشگاه ملک نیا سنندج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =