شهردار اصفهان

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و شهردار اصفهان با هم دیدار و درباره گسترش زمینه‌های همکاری دو طرف بحث و گفتگو کردند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمد رضا ساکت مدیر عامل و برخی از معاونان و مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور در دفتر مرکزی شهرداری اصفهان با قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان دیدار و پیرامون مسائل مختلفی گفت‌وگو کردند.

محمد رضا ساکت با بیان خلاصه‌ای از تاریخچه و فعالیتهای باشگاه سپاهان اظهار داشت: خوشبختانه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حال حاضر با حدود 73 تیم ورزشی در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف و در دو بخش بانوان و آقایان در زمینه ورزش‌ حرفه‌ای و قهرمانی در کشور فعال است و تلاش دارد جایگاه اصفهان را در سطوح ملی و بین‌المللی ورزش ارتقا دهد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: با توجه به اینکه فیفا مسئولیت‌های اجتماعی را وظیفه باشگاه‌ها می‌داند، لذا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نه تنها در حوزه ورزش فعالیت می‌کند، بلکه مسائل فرهنگی و اجتماعی را نیز رسالت خود می‌داند همچنین آماده هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف فرهنگی با شهرداری است.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پیرامون زمینه همکاری شهرداری اصفهان با باشگاه سپاهان تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های مختلفی برای امضای تفاهم‌نامه و همکاری بین باشگاه سپاهان و مجموعه شهرداری اصفهان وجود دارد. همکاری در راستای برگزاری تورها و تورنمنت‌های بین‌المللی از جمله تور بین‌المللی دوچرخه سواری به ویژه با شهرهای خواهرخوانده اصفهان، همچنین ایجاد پل عابر پیاده و موتورگذر در مسیر ورودی ورزشگاه نقش‌جهان تا زمان بهره برداری تقاطع غیر همسطح بلوار فرزانگان ودیگر موارد فرهنگی، ورزشی، اجتماعی از جمله مواردی است که باشگاه سپاهان برای اجرای آن از مجموعه شهرداری درخواست همکاری دارد.

قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان نیز با آرزوی موفقیت برای باشگاه پر افتخار سپاهان اظهار داشت: اگرچه برخی تصورشان از سپاهان تنها تیم فوتبال این باشگاه است اما سپاهان در واقع یک باشگاه کامل است و درخشش و موفقیت این باشگاه همواره آرزوی ما بوده و هست.

وی با استقبال از همکاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با مجموعه شهرداری اصفهان افزود: همکاری و هم‌افزایی شهرداری اصفهان با باشگاه سپاهان می‌تواند به  ارتقا جایگاه اصفهان کمک کند و شهرداری آمادگی هرگونه همکاری با این باشگاه را دارد.

شهردار اصفهان پیرامون درخواست‌های باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: ما طبق برآوردهای انجام شده در اصفهان 777 کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری لازم داریم و به شهرداری‌های مناطق برای اجرای آن ابلاغ کردیم و برگزاری یک تور بین‌المللی هم برای شهر اصفهان و هم برای باشگاه بسیار خوب است. ما روابط خوبی با شهرهای خواهرخوانده داریم در این مدت جلسات و نشست‌هایی از طریق وبینار برگزار کرده‌ایم و می‌توانیم همکاری‌های خوبی داشته باشیم. پیرامون دیگر درخواست‌ها نیز آماده همکاری هستیم و امیدواریم این همکاری‌ها نتایج مطلوبی را در بر داشته باشد و به ارتقا جایگاه اصفهان کمک کند.

در این جلسه پیراهن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با امضای بازیکنان این تیم، به رسم یادبود به شهردار اصفهان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =