• ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۲
  • کد خبر: 9271
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمود یاوری

به همت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مستند زندگی زنده یاد استاد محمود یاوری ساخته می شود.

به گزارش ایراسین، سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان طی دیدار با بابک و بهزاد یاوری فرزندان زنده یاد استاد محمود یاوری پیرامون ساخت مستند زندگی این اسطوره اخلاق مدار فوتبال کشور، دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که تهیه کننده و کارگردان تلویزیونی این مستند نیز حضور داشت، سید محمد طباطبایی ضمن اشاره به خصایص اخلاقی، تخصص و تعهد مرحوم استاد یاوری به عنوان اسطوره بی بدیل اخلاق در ورزش کشور گفت: محتوای ساخت این مستند بسیار اهمیت دارد زیرا الگوپذیری از شخصیت والای استاد یاوری توسط نسل جوان و مربیان جوان فوتبال باید در این مستند به خوبی به تصویر کشیده شود.

مدیر کل ورزش و جوانان افزود: در مستندی که ساخته میشود باید به نقش سازنده و آموزنده استاد یاوری در تربیت نسلهای مختلف در فوتبال کشور و خدمات ارزنده ای که آن مرد بزرگ طی چند دهه به فوتبال کشور ارائه نمود پرداخته شود و این مستند مبین پیامی مشخص و گویا از سجایای اخلاقی در متن زندگی یک انسان شریف، یک اسطوره ورزشی اخلاق‌ مدار به جوانان و نسل جدید مربیان در ورزش کشور باشد.

در این دیدار بابک و بهنام یاوری فرزندان آن مرحوم نیز پیرامون ساخت این مستند، بر اهمیت به تصویر کشیدن بخشی از زندگی آن مرد بزرگ و شناساندن تفکر توام با اخلاق مرحوم استاد یاوری در زندگی ورزشی واجتماعی اش تاکید کردند و اعلام کردند برای ساخت این مستند آماده هرگونه همکاری با تهیه کننده و کارگردان این برنامه هستند.

بابک یاوری در این دیدار گفت: با تهیه بخشی از زندگی و کارنامه درخشان ورزشی استاد یاوری در این مستند، می توان چراغ راهی را برای نسل جوان و مربیان جدید بر افروخت.

گفتنی است به همت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و همکاری خانواده زنده یاد استاد محمود یاوری بزودی ساخت مستند تلویزیونی زندگی آن مرحوم استارت می خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =