• ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
  • کد خبر: 9256
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و سایپا تهران

عکس:مجتبی جهان بخش

محمد رضا حسینی، هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: اگر سازمان لیگ بازی امروز ما را یک روز عقب می‌انداخت، به جایی برنمی‌خورد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا حسینی هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران پس از تساوی مقابل سایپا تهران گفت: بازی در نیمه اول در اختیار ما بود، یک گل هم زدیم و می‌توانستیم ۵-۴ گل دیگر هم به ثمر رسانیم، اما در به ثمر رساندن موقعیت ها عملکرد خوبی نداشتیم.

وی با بیان اینکه بازی در نیمه دوم بازی پایاپای شد، افزود: این اتفاق طبیعی بود چون ما چند روز قبل بازی داشتیم و روی یک ضربه کرنر گل خوردیم، به سایپا که مساوی گرفت و خیلی خوشحال بودند، تبریک می‌گویم. امیدوار هستم در بازی‌های آینده جبران این تساوی را کنیم.

محمدرضا حسینی ادامه داد: به مرور زمان به شرایط مدنظرمان می‌رسیم و تیم بهتر می‌شود. امروز هم به غیر از لحظاتی از نیمه دوم عملکرد بدی نداشتیم و بازی خوبی ارائه دادیم، اما در گلزنی موفق نبودیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با گلایه از سازمان لیگ اظهار داشت: از سازمان لیگ گلایه دارم چون بازی ما در تبریز یک روز به تعویق افتاد و فکر می‌کنم اگر بازی امروز ما را یک روز عقب می‌انداختند، به جایی برنمی‌خورد، اگر تیم‌های دیگر بودند، شاید این کار را انجام می‌دادند.

وی در خصوص قضاوت داوران ایران گفت: تمام داوران فوتبال ایران زحمت می‌کشند، اما چرا داوران جوان را در بازی‌های سپاهان تست می‌کنند؟ فکر می‌کنم اگر بازی‌های متوسط را به داوران جوان بدهند، آنها هم راحت‌تر قضاوت می‌کنند و به نفع ما هم هست. ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و باید این مسائل را رعایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =