• ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
  • کد خبر: 9255
  • readingTime: ۱ دقیقه
ابراهیم صادقی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تقریبا تمام نیمه دوم در اختیار ما بود و موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم.

به گزارش ایراسین، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از دیدار با فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری گفت: باید از باشگاه سپاهان و آقای ساکت تشکر کنم که از ما تقدیر کرد. درباره بازی باید بگویم که بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در همان شروع بازی دو موقعیت خوب داشتیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. بیست دقیقه از نیمه اول را خوب کار نکردیم و باتوجه به این‌که تیم‌مان عقب نشست، سپاهان توانست به بازی مسلط باشد.

وی با بیان اینکه تقریبا تمام نیمه دوم در اختیار ما بود و به جز گلی که زدیم موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم، افزود: می‌توانستیم برنده بازی باشیم و این مساله ما را بسیار امیدوارم کرد که توانستیم رو در روی سپاهان در اصفهان به این صورت بازی کنیم. در مجموع به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم روز به روز بتوانیم پیشرفت کنیم.

ابراهیم صادقی پیرامون نورافشانی در کنار زمین اظهار داشت: دقیقه دو بازی چند نارنجک در کنار زمین منفجر شد و تمرکز تیم ما را گرفت. همان موقع به ناظر بازی هم اعلام کردم و آن‌ها هم از این مساله خبر نداشتند. هماهنگ نشده بود و فکر نمی‌کنم این کار درست باشد و یک دقیقه از بازی استادیوم نورافشانی شد و تمرکز ما را گرفت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص داوری در پایان گفت: به نظرم داور خوب کار کرد و صحنه‌ای به اشتباه سوت زده نشد. اعتراضات هم خیلی شدید نبود اما باتوجه به این‌که بازی پربرخوردی بود، طبیعی بود هر دو مربی به نفع تیم خودش صحبت و اعتراض کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =