• ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
  • کد خبر: 9254
  • readingTime: ۱ دقیقه
علیرضا مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما طوری سازماندهی کرده بودیم که در نبردهای یک در مقابل یک برنده باشیم ولی این اتفاق رخ نداد.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از تساوی یک بر یک مقابل سایپا در کنفرانس پس از بازی گفت: امروز خیلی ساده برخورد کردیم و موقعیت هایمان را از دست دادیم، برخلاف انتظار که می خواستیم حریف را خوب تحت فشار قرار بدهیم و گلزنی کنیم، امروز مسئله را ساده گرفته بودیم و شانس ها را هم ساده از دست دادیم. تیم وارد بحران شد و یک بازی جنجالی از یک بازی ساده به وجود آمد.

وی ادامه داد: مسلما تیم سایپا از این یک امتیاز خوشحال است، ولی چیزی که هست، راهی که ما ادامه می دهیم، مساوی هم دارد. دنبال تعویض کیفیت فوتبالی خوب هستیم. مطمئنا از نتیجه بازی ناراضی هستیم؛ ما امروز کیفیت بازی مقابل آلومینیوم اراک و یا تراکتورسازی را نداشتیم.

علیرضا مرزبان با بیان اینکه بازیکنان ما کیفیت بالاتری دارند و باید امروز را فراموش کنیم، افزود: آنچه که مرا دلگرم و امیدوار می‌کند، وفاداری بازیکنان و حرکت رو به جلوی تیم و شخصیت تیمی خوب ما است. این بازی بد را باید هر چه زودتر فراموش کنیم. ما طوری سازماندهی کرده بودیم، که در نبردهای یک در مقابل یک برنده باشیم ولی این اتفاق رخ نداد.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون 4 کارت شدن سروش رفیعی بیان داشت: سروش رفیعی از مهره‌های خیلی خوب سپاهان است. به هر حال بازیکنان دچار اشتباه می شوند و در مجموع اخطار گرفتن او اصلا به سود سپاهان نیست، چون بازیکن با کیفیت ما است. باید این را بدانیم که بازیکنان نمی توانند 90 دقیقه خوب باشند. به هرحال گاه پیش‌ می‌آید که اشتباهاتی از سوی برخی بازیکنان خوب هم سر می‌زند.

وی در پایان درباره داوری مسابقه عنوان کرد: به طور کلی بنای کار ما این است که به داوری اعتراض نکنیم اگرچه داور می‌توانست روی نبردهای یک به یک زودتر و بهتر عمل کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =