• ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
  • کد خبر: 9244
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و سایپا تهران 

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان امروز برای کسب سومین پیروزی متوالی به مصاف سایپا تهران خواهد رفت.

به گزارش ایراسین، هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه شنبه با انجام چهار دیدار پیگیری می شود که در حساس ترین آن تیم های فولاد مبارکه سپاهان و سایپا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت. در دیگر بازی های امروز نساجی مازندران از نفت مسجد سلیمان میزبانی می‌کند، پیکان و استقلال در تهران به مصاف هم می‌روند و ذوب آهن در آبادان میهمان صنعت نفت است. هر دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و سایپا نتایج خوبی در سه هفته ابتدایی کسب کرده اند و از تیم‌های بالای جدول به حساب می‌آیند که پیروزی در این بازی بالانشینی آنها را تثبیت می‌کند. شاگردان نوید کیا که بعد از یک شکست عجیب در هفته اول دو پیروزی متوالی به دست آوردند، بی تمایل نیستند شانس شان را برای سومین پیروزی متوالی به بوته آزمایش بگذارند که در این صورت ۹ امتیازی شده و در صورت لغزش استقلال مقابل پیکان می‌تواند به رده دوم جدول صعود کند. شاگردان ابراهیم صادقی هم که با ۵ امتیاز در رده ششم قرار دارند، در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند تا رده چهارم جدول صعود کنند.

تیم های صنعت نفت  و ذوب آهن ۴ و ۳ امتیازی در جدول همسایه یکدیگر هستند و امتیازات این بازی برای آنها بسیار مهم است تا بتوانند موقعیت شان را در میانه جدول مستحکم نمایند. در هر سه بازی گذشته ذوب آهن اتفاقات عجیبی روی داده و در دو بازی اشتباهات عجیب داوری بر علیه این تیم بوده و امتیازاتی از آنها گرفته است و یاران رحمان رضایی امیدوار هستند که در این بازی خارج از خانه شاهد اینگونه اشتباهات نباشند.

استقلال تهران بعد از دو پیروزی و یک شکست قدم به میدانی حساس گذاشته‌اند که پیروزی مقابل پیکان می‌تواند این تیم را بعد از گل گهر و بالاتر از پرسپولیس به رده دوم جدول برساند و در غیر این صورت آنها برای اولین بار در این فصل پایین‌تر از پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

آبی پوشان که اعتراضاتی هم به زمین برگزاری مسابقه داشتند، در حالی باید به دیدار این حریف بروند که ۳ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند که مهمترین آن شیخ دیاباته است. همچنین آنها محمود فکری را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. پیکان از ۳ بازی گذشته‌اش صاحب ۴ امتیاز است که حاصل یک پیروزی، یک مساوی و یک شکست است و در صورت پیروزی در این بازی خانگی شانس چند پله صعود به آنها روی می‌کند.

برنامه بازی‌های باقی مانده از هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

دوشنبه 10 آذرماه:

پرسپولیس تهران 3 – شهرخودرو مشهد 0

ماشین سازی تبریز 0 - گل‌گهر سیرجان 1

فولاد خوزستان 0 - آلومینیوم اراک 0

سه شنبه ۱۱ آذر

نساجی مازندران – نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۶:۱۰ ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر

پیکان تهران – استقلال تهران؛ ساعت ۱۶:۱۵ ورزشگاه شهدای شهر قدس

فولاد مبارکه سپاهان – سایپا تهران؛ ساعت ۱۶:۲۰ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

صنعت نفت آبادان – ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۱۶:۴۰ ورزشگاه تختی آبادان

چهارشنبه ۱۲ آذر

مس رفسنجان – تراکتور؛ ساعت ۱۶:۱۰ ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =