• ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
  • کد خبر: 9243
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدارتیم های سپاهان و پرسپولیس

دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد مبارکه سپاهان قبل از دربی پایتخت برگزار می شود.

به گزارش ایراسین، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با اعلام این خبر گفت: ما خیلی زود چالش های دربی را شروع کردیم. اظهارات مظلومی، هواداران استقلال را مقابل سازمان لیگ قرار داده است، به دلیل اینکه چه دربی را قبل از بازی سپاهان برگزار کنیم و چه بعد از آن، مورد اعتراض قرار می ‌گیریم و مشکلاتی به وجود می ‌آورد.

وی ادامه داد: خواهش ما این است که دوستان با اظهارنظرشان ما را در مقابل چالش های هواداری قرار ندهند. ما با اصول و روش صحیح جلو می رویم. ابتدا باید ببینیم سفر پرسپولیس در چه تاریخی انجام می شود چراکه بحث قرنطینه و اینگونه مسائل مطرح می شود و براساس آن برنامه ‌ریزی کنیم.

سهیل مهدی خاطر نشان کرد: ما روز یکشنبه گذشته با مسئولان AFC ویدئو کنفرانس برگزار و برای نحوه برگزاری مسابقات سال آینده نزدیک به ۲ ساعت با نمایندگان غرب آسیا بحث کردیم. آنها پیشنهادات تمام اعضا را گرفتند تا فصل بعد را بهتر برگزار کنند. کاملاً نظرات کشورها متفاوت است و نظرات هر کشوری براساس لیگ داخلی خودشان است و فصل آینده هم این چالش‌ها وجود دارد و لیگ ما همچون سال قبل، دچار نوسانات احتمالی خواهد بود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با اشاره به زمان سفر پرسپولیس به قطر برای فینال لیگ قهرمانان افزود: باید ببینیم زمان‌بندی سفر پرسپولیس به چه شکل خواهد شد. طبق ضوابط پرسپولیسی‌ها باید قبل از پرواز تست PCR داده باشند. قطری‌ها هم ضوابط خودشان را دارند. ما هم امیدواریم در حداقل زمان ممکن تا فینال آسیا پرسپولیس به قطر برود تا برنامه ‌ریزی‌های ما به‌ هم نخورد.

وی ادامه داد: ما برنامه را اعلام کرده ایم و پابند برنامه هستیم. درصورتی که برنامه ما درست پیش برود، سعی ما بر این است روال برگزاری هفتگی را حفظ کنیم و جدول لیگ دچار مشکل نشود. اگر دربی را قبل از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان برگزار کنیم در فضای مجازی انتقاد خواهند کرد و اگر پس از دربی باشد، یکسری صحبت‌های دیگر می‌شود. در هر صورت برنامه بازی اگر دچار تغییر شود ابتدا بازی‌های معوقه برگزار می‌شوند و بعد از آن دربی را برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =