• ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر: 9232
  • readingTime: ۱ دقیقه
علیرضا مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: محرم نویدکیا سال ها به عنوان لیدر باشگاه سپاهان کار کرده و کار بزرگی در پیش دارد.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر سایپا که فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد، گفت: ما بعد از دو پیروزی متوالی به خصوص بازی با تراکتور، که از هفته هفتم فصل قبل سپاهان موفق به بردن بازی هایش بیرون از خانه نشده بود، شرایط خوبی پیدا کردیم. بازی فوق العاده خوبی را انجام دادیم. می دانیم که هنوز با فرم خوب خودمان و فرمی که بازیکنان از خودشان انتظار دارند، فاصله داریم.

وی ادامه داد: بازیکنان سپاهان سعی خود را در تمرینات انجام می دهند و محرم نویدکیا و کادر فنی هم تمام تلاش را می کنند تا تیم با ثباتی را از نظر تاکتیکی و روانی وارد مسابقات کنیم.، عملا تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان سه فاکتور بزرگ جهانی را دارا می باشد که در فوتبال تعیین کننده هستند؛ فاکتور بدنی، فاکتور روانی و فاکتور تاکتیکی. این سه فاکتور باید در کنار هم کار کنند و گاهی حتی جایگزین هم شوند. هنوز مشکلاتی در هر سه زمینه داریم ولی در حال تجزیه و تحلیل هستیم تا مشکلاتمان را حل کنیم.

علیرضا مرزبان در خصوص تقابل ابراهیم صادقی و محرم نویدکیا به عنوان دو بازیکن و مربی سابق تیم های ی خود اظهار داشت: ابراهیم که مربی خوبی است و تجربیات خوبی دارد. محرم در واقع چهره ملی نیست ولی به دنبال فوتبال جهانی و روند آن است. در واقع او نقش بهتوون را در یک سمفونی بزرگ بازی می کند و ما باید به عنوان همکار وی همان تفکراتی که او از آلمان یاد گرفته بود، را پیاده کنیم. او سال ها به عنوان لیدر باشگاه سپاهان کار کرده و آینده بزرگی در پیش دارد.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون حضور محمد کریمی بجای مهدی کیانی در ترکیب طلایی پوشان گفت: وقتی یک سری فاکتورها در کنار هم خوب کار می کنند، لزومی برای تغییر  نیست. در واقع مهدی کاپیتان تیم است و کیفیت بزرگی دارد ولی تیم توانسته دو بار در کنار هم موفق باشند. ما تیمی هستیم که به هم کمک می کنیم. مهدی کیانی مسئولیت بزرگی دارد و بیرون از زمین هم خوب کار می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =