علی مباشری

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سالن اجرای مسابقات لیگ برتر ایمن نیست و تمام بازیکنان نسبت به زمین اعتراض دارند، چرا که لیز است و کیفیت مسابقات لیگ را ندارد.

علی مباشری بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین پس از پیروزی تیمش مقابل تیم سایپای تهران گفت: بازی سنگین و سختی را مقابل تیم خوب سایپا برگزار کردیم، می‌دانستیم اگر بخواهیم دوباره به صدر جدول بازگردیم باید حتماً در این بازی پیروز شویم، با تلاشی که بازیکنان در این بازی انجام دادند، توانستیم در امتیازات حساس، بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

وی با اعتراض به کیفیت سالن برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تمام بازیکنان نسبت به زمین اعتراض دارند چرا که لیز است و کیفیت مسابقات لیگ را ندارد، هرچه بازیکنان به فدراسیون اعتراض کرده‌اند متأسفانه کسی جوابگو نیست، بدترین لطمه از این سالن را تیم ما خورد. مجتبی میرزاجانپور در این سالن سر خورد و آسیب دید. از تیم سیرجان نیز دو بازیکن به هنگام اسپک زدن سر خوردند. باید هر چه سریع‌تر شرایطی فراهم کنند که این سالن کیفیت برگزاری مسابقات لیگ برتر را داشته باشد.

علی مباشری با بیان اینکه اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند باید از شرایط سلامت بازیکنان در این سالن مطمئن شوند، افزود: متأسفانه این سالن کیفیت برگزاری بازی لیگ برتر را ندارد، در چند روز آینده باشگاه به صورت کتبی اعتراض خود را به فدراسیون ارسال خواهد کرد. امیدوارم جایی امن برای بازیکنان آماده کنند، میرزاجانپور ملی پوش کشور است و تیم ملی چند ماه دیگر بازی دارد، در اصل لطمه را تیم ملی می‌خورد.

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان ضمن تشکر از حمایت های مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: امیدوارم امسال نتایج خوبی را برای تیم سپاهان رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =