محمدرضا مهدی‌زاده

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان هر سال مدعی جدی قهرمانی است و امسال هم برای رسیدن به این عنوان می‌جنگیم.

محمدرضا مهدی‌زاده مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون پیروزی شیرین یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز گفت: تراکتور همیشه تیم خوبی می باشد که در بالای جدول قرار دارد و البته سرمای تبریز هم سختی این بازی را برای ما بیشتر کرده بود، همیشه این مسابقه سختی‌های خاص خودش را دارد، با این حال خدا را شکر می‌کنیم که سه امتیازی مهم در تبریز گرفتیم و این پیروزی قطعاً شرایط تیم ما را برای بازی‌های بعدی بهتر خواهد کرد.

وی در خصوص قهرمان شدن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر ایران اظهار داشت: ما از روز اول محکم و جدی کار کردیم و روز به روز بهتر می‌شویم. سپاهان امسال تغییراتی در سطح مدیریت و کادر فنی داشته و خیلی چیزها عوض شده است، معلوم است که ما مدعی هستیم. این یک موضوع واضح است، چون سپاهان هر سال مدعی جدی قهرمانی است و امسال هم برای رسیدن به این عنوان می‌جنگیم.

محمدرضا مهدی‌زاده در پایان درباره کوچینگ محرم نویدکیا در راس کادرفنی افزود: نویدکیا شخصیتی است که در اصفهان همه او را دوست دارند و مردم و هواداران به این مربی اعتقاد و اعتماد دارند. آقامحرم اسطوره سپاهان است و با توجه به اینکه سال‌ها در این تیم بازی کرده است، خیلی خوب شرایط بازیکنان را درک می‌کند. وی می‌تواند در مربیگری هم موفق باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =