امام جمعه مبارکه در دیدار با عظیمیان

امام‌جمعۀ شهرستان مبارکه گفت: فولاد مبارکه همچون نگینی در منطقه می‌درخشد و پیشتازی این شرکت در حوزۀ بهداشت و سلامت مردم در این شرایط خطیر ناشی از بیماری کرونا قابل‌تقدیر است

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، حمید رضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه عباس اکبری محمدی عضو هیئت‌مدیره و معاون نیروی انسانی و ایرج ترابی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی، امام‌جمعۀ شهرستان مبارکه، ضمن عرض تبریک هفتۀ بسیج، به ارائۀ گزارش اقدامات و دستاوردهای این شرکت در سال جهش تولید پرداختند.

امام‌جمعۀ شهرستان مبارکه در این دیدار صمیمی اظهار داشت: اقدامات صورت‌گرفته در فولاد مبارکه در حقیقت مایۀ افتخار است. بنده از زحمات جهادی مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه تشکر می‌کنم و باور دارم کار عظیمی در فولاد مبارکه در حال انجام است که جبهۀ صنعت و اقتصاد کشور را با قوت پشتیبانی می‌کند و موجب دلگرمی همۀ مردم است.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه از زحمات فولاد مبارکه در عرصۀ سلامت مردم تشکر کرد و اظهار داشت: فولاد مبارکه همچون نگینی در منطقه می‌درخشد و پیشتازی این شرکت در حوزۀ بهداشت و سلامت مردم در این شرایط خطیر ناشی از بیماری کرونا قابل‌تقدیر است.

امام‌جمعه مبارکه افزود: فعالیت در حوزۀ فرهنگ از اولویت‌های جامعه است که خوشبختانه فولاد مبارکه در این زمینه نیز دغدغه‌مند ظاهر شده است و ان‌شاءالله در آینده نیز حامی فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی باشد و از ظرفیت این شرکت در قوت بخشیدن به این جبهه نیز مانند جبهۀ صنعت و اقتصاد استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =