• ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
  • کد خبر: 9195
  • readingTime: ۱ دقیقه
احسان ادیبی

پیشکسوت فوتبال سپاهان گفت: از دید من سایپا به مراتب از تیم تراکتور قوی‌تر و خطرناک تر است.

احسان ادیبی پیشکسوت فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون شرایط شاگردان محرم نویدکیا در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به عقیده بنده تیم فولاد مبارکه سپاهان لیگ را خوب شروع نکرد و این یک امر طبیعی بود چرا که به هرجهت در اولین بازی‌های لیگ برتر مربیان جدید زمان می‌خواهند تا اهداف تاکتیکی خودشان را به کرسی بنشانند و از طرفی نویدکیا هم کسی است که سابقه مربیگری در این سطح را نداشته و از این روی زمان می‌برد تا تفکراتش با تیم هماهنگ شود.

وی با بیان اینکه من احساس می کنم سپاهان به هماهنگی کامل نرسیده، افزود: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان قطعاً میتواند خیلی بهتر از این ظاهر شود چراکه این تیم نفرات خوبی در اختیار دارد و یک روال هماهنگی از بازیکن به مربی از مربی به مدیریت باشگاه و از مدیریت باشگاه به مدیران کارخانه باعث شده در سایه حمایت هواداران این تعامل و پشتیبانی نتیجه خوبی به بار آورد و سپاهان بتواند در مجموع به اهداف مدنظرش برسد.

احسان ادیبی ادامه داد: سپاهان بازی به بازی بهتر خواهد شد با توجه به پتانسیل موجود در این باشگاه و دیدگاه مربی جدید روز به روز سپاهان بهتری را خواهیم دید و این امر فقط در آرامش و زمان به دست خواهد آمد، البته با توجه به محبوبیت نویدکیا این روزهای خوب تاکنون برای سپاهان اتفاق افتاده است و فکر می‌کنم ادامه دار باشد.

پیشکسوت فوتبال سپاهان پیرامون بازی روز سه شنبه طلایی پوشان با سایپا بیان داشت: از دیدگاه من سایپا حریف دشواری است، تیمی جوان و با انگیزه که این جوانی و انگیزه باعث بالا رفتن پتانسیل آنها شده است. سایپا از تیم‌های بازیکن ساز لیگ به حساب می‌آید، این تیم را جوانانی که شاید نام مطرحی نداشته باشند ولی از بهترین‌های لیگ به حساب می‌آیند در کنار بازیکنان با تجربه مثل حسین ماهینی،  محسن مسلمان، صادق بارانی و… تشکیل داده‌اند که شاکلهی خوبی برای این تیم به وجود آورده‌اند.

وی ادامه داد: از دید من سایپا به مراتب از تراکتور قوی‌تر و خطرناک تر است، از طرفی حضور مسلمان که جز بازیکنان تاثیر گذار این روزهای سایپا است و به علت سبک بازی این تیم کارایی بهتری خواهد داشت، می‌تواند با انگیزه بالایی مقابل سپاهان پا به توپ شود، در کل شاید این بازی برای سپاهان پل ارتباطی با موفقیت‌های آینده تیم در لیگ برتر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =