• ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۴
  • کد خبر: 9179
  • readingTime: ۱ دقیقه
میلاد جهانی

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: شک ندارم از همان لحظه‌ای که وارد فرودگاه آبادان می‌شوم تمام روزهای تلخ و شیرین برایم تداعی خواهد شد.

میلاد جهانی هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با ایراسین پیرامون بازی با پیکان گفت: بازی پرتنشی را پشت سر گذاشتیم که خوشبختانه در پایان اتفاقاتی افتاد که مانع از این شد تا یک شکست نابه‌حق به ما تحمیل شود. امیدوارم هفته‌به‌هفته بهتر شویم، اما در کل شرایط نسبتاً خوبی را در پایان هفته سوم داریم.

وی در خصوص عملکرد تیم داوری بازی با پیکان اظهار داشت: گاهی اوقات اشتباهات داوری هرچند غیرعمدی کمر تیم را می‌شکند. برای مثال شما تصور کنید اگر در دیدار هفته اول مقابل فولاد آن پنالتی را که به گواه تمام کارشناسان اشتباه به ضرر ما اعلام شد، نمی‌گرفتند امروز چه شرایط خوبی داشتیم. به همین جهت فکر می‌کنم در این سه بازی اخیر تیم ما از نحوه قضاوت داوران بیشترین ضرر را دید. آقای مهدوی داور بازی ما با پیکان با برگرداندن رأی خودش مبنی بر اعلام پنالتی به سود پیکان برای همیشه در ذهن من به‌عنوان یک داور شجاع و با جسارت خواهد ماند.

میلاد جهانی در ارتباط با اولین گلی که برای تیم جدیدش در دیدار مقابل پیکان به ثمر رساند عنوان داشت: به‌هرحال ما در آن لحظه یک گل عقب بودیم و زمانی که فرشاد محمدی مهر قصد ارسال توپ را داشت خودم را به محوطه جریمه رساندم و خوشبختانه فرشاد هم من را دید و من توانستم اولین گلم را برای ذوب‌آهن به ثمر برسانم. اکنون در خدمت تیم خوب ذوب‌آهن هستم و مطمئن باشید من به همراه سایر بازیکنان تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم روزهای خوب این تیم را هر چه زودتر تکرار کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان پیرامون بازی هفته چهارم با ذوب آهن گفت : واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. شک ندارم از همان لحظه‌ای که وارد فرودگاه آبادان می‌شوم تمام روزهای تلخ و شیرینی که همراه با صنعت داشتم برایم تداعی خواهد شد. به‌هرحال من ۴ سال در این شهر و در بین مردم خونگرم آبادان و اطراف آن زندگی کردم و به جرات باید بگویم جز خوبی از آن‌ها هیچ‌چیز دیگری ندیدم. من فکر می‌کنم این دیدار باید به جنگ عشقم بروم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =