تراکتور

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته سوم لیگ برتر ایران با یک گل از سد تراکتور تبریز گذشت.

به گزارش ایراسین، قرار بود در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه ششم آذرماه 1399 دو تیم تراکتور و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم بروند که بارش شدید برف زمان بازی را به روز جمعه هفتم آذرماه موکول کرد. در این روز آفتابی و سرد تبریز تیم فولاد مبارکه سپاهان توانست با تک گل محمد نژاد مهدی سه امتیاز شیرین کسب کند و در جدول رده بندی 6 امتیازی شد و پشت سر استقلال تهران با تفاضل گل کمتر در رده سوم ایستاد، شاگردان منصوریان نیز با این شکست دو امتیازی باقی ماندند و به رده سیزدهم سقوط کردند. نیمه نخست را تراکتوری ها خوب شروع کردند اما ضد حملات شاگردان نویدکیا و حرکات سید محمد حسینی و مرتضی منصوری از جناح راست بلای جان نماینده تبریز شد تا اینکه دقیقه 28 از این جناح ارسالی توسط مرتضی منصوری صورت گرفت که روی سر محمد نژاد مهدی مدافع پیش تاخته طلایی پوشان نشست و این بازیکن به زیبایی دروازه اخباری را گشود تا بازی با همین نتیجه در نیمه اول تمام شود. در نیمه دوم تیم منصوریان توانی برای جبران نداشت و سپاهان با کسب سه امتیاز به اصفهان برگشت.

ترکیب تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی(81- محمد عباس‌زاده)، سعید واسعی(72- اوکاشه حمزویی)، اشکان دژاگه(61- سعید مهری)، امین اسدی(72- محمد قنبری)              سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، محمدرضا مهدی‌زاده، مرتضی منصوری، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، جلال‌الدین علی‌محمدی(2+90- مهدی کیانی)، محمدرضا حسینی(82- رضا میرزایی)، محمد محبی(58- دانیال اسماعیلی‌فر) و سجاد شهباززاده(82- کی‌روش استنلی)        سرمربی: محرم نویدکیا

تیم داوری: بیژن حیدری، آرمان اسعدی، محمدجواد مداح و  محمدحسین ترابیان

کارت زرد: اکبر ایمانی(57) از تراکتور - محمد کریمی(31) و سروش رفیعی(38) از سپاهان

دقایق حساس:

دقیقه 2: ضربه والی حاج‌صفی را نیازمند با واکنش زیبایی راهی کرنر کرد.

*دقیقه 28 تک گل بازی توسط محمد نژادمهدی: ارسال مرتضی منصوری از سمت راست با ضربه سر محمد نژادمهدی تبدیل به تک گل بازی شد.

دقیقه 33: ضربه پشت محوطه سعید واسعی را پیام نیازمند به راحتی مهار کرد.

دقیقه 34: ارسال سیدمحمد حسینی از جناح راست با ضربه سر رفیعی همراه شد که با اختلاف کمی از روی دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 68: پاس پشت پای شهباززاده در محوطه جریمه تراکتور به علی محمدی رسید که ضربه زمینی این بازیکن با واکنش اخباری تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 84: میرزایی نفوذ تند و تیزی از میانه زمین تا محوطه جریمه تراکتور داشت که در زدن ضربه آخر دقت نکرد تا شوت او پس از برخورد به پای قنبری به کرنر برود.

دقیقه 90: شوت بی‌دقت قنبری از کنار دروازه سپاهان راهی اوت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =