• ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
  • کد خبر: 9148
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال

در دومین بازی هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب‌آهن از سد خجسته اسلامشهر گذشت.

به گزارش ایراسین، دور مقدماتی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار می‌شود.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر تیم‌های حاضر در گروه ب این رقابت‌ها هستند و مسابقات هفته نخست این گروه از روز پنج‌شنبه ششم آذرماه در سالن ملت اصفهان آغاز شد و روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده نیز پیگیری خواهد شد.

در دومین بازی روز نخست این گروه، از ساعت ۱۷ تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و خجسته اسلامشهر به مصاف هم رفتند و شاگردان اعظم عیدی در تیم خجسته که نخستین حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند در بازی اول خود مقابل ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم لیگ، کاری از پیش نبردند تا نماینده اصفهان با نتیجه ۳ بر صفر و با ثبت امتیازهای (۲۵ بر ۵)، (۲۵ بر ۱۵) و (۲۵ بر ۱۷)، به نخستین برد خود در سال ۹۹ دست یابد.

در اولین بازی گروه ب هم پیکان موفق به شکست سه بر صفر ستارگان فارس شد و در صدر جدول این گروه قرار گرفت. در پایان روز نخست مسابقات گروه ب تیم‌های ذوب آهن اصفهان، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس نیز به ترتیب در رده‌های دوم تا سوم جدول قرار گرفتند.

دومین روز مسابقات گروه ب لیگ برتر بانوان، روز شنبه هشتم آذرماه با دو دیدار پیگیری خواهد شد. بر این اساس تیم‌های خجسته اسلامشهر و پیکان ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران از ساعت ۱۷ مقابل یکدیگر صف آرائی خواهند کرد.

هفته اول دور مقدماتی لیگ برتر بانوان در گروه الف روزهای پنج‌شنبه، شنبه، دوشنبه ۲۹ آبان، اول و سوم آذرماه پیگیری و با صدرنشینی سایپا به پایان رسید. تیم‌های شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان هم به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =