• ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
  • کد خبر: 9144
  • readingTime: ۲ دقیقه
ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر ایران باز هم به تساوی رسید.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه 6 آذرماه 1399 در ورزشگاه فولادشهر میزبان پیکان تهران بود که مقابل این تیم تن به تساوی یک بر یک داد. ذوب‌آهن در حالی طی دو هفته ابتدایی لیگ بیستم دو تساوی مقابل فولاد خوزستان و ماشین‌سازی تبریز به دست آورد که نمایش خوبی برابر حریفان خود ارائه داد و البته قضاوت‌های داوری چندان به سود این تیم نبود، اما با این وجود شاگردان رضایی در بازی با پیکان گل اول  را توسط ابراهیم صالحی دریافت کردند، خیلی زود توانستند با ضربه سر میلاد جهانی گل تساوی را بزنند ولی نزدیک بود حتی همین یک امتیاز را دوباره با اشتباه داوری از دست بدهند. داور مسابقه در دقیقه 83 اعلام یک پنالتی اشتباه به سود پیکان کرد که موجب اعتراض شدید ذوبی‌ها شد که همین مسئله موجب شد وی پس از مشورت با داور چهارم تصمیم خود را تغییر دهد و این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان برسد تا نماینده اصفهان همچنان روی ریل تساوی باشد.

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، سید محمد قریشی، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، علی نبی‌زاده (74مجتبی حق‌دوست)، قاسم حدادی‌فر، محمدعلی کاظمی(46- رضا حبیب‌زاده)، میلاد جهانی، ایوان مارکوویچ (74- حسین شنانی) و دارکو بیدوف سرمربی: رحمان رضایی

پیکان تهران: محمد دریس، میلاد شیخی‌سلیمانی، حجت حق‌وردی، مجید عیدی، سید محمد ستاری، حسین پورامینی، محمد خدابنده‌لو(61- اسماعیل بابایی)، نادر محمدی، امیر روستایی(5+90- محمدامین درویشی)، رضا جبیره(81- فرزاد حاتمی) و ابراهیم صالحی

سرمربی: مهدی تارتار

داوران: سید رضا مهدوی، امیررضا عاشورماهانی و احد سلطانی

کارت زرد: میلاد شیخی‌سلیمانی (38)، امیر روستایی(86) و سید محمد ستاری(90) از پیکان و فرشاد محمدی‌مهر(41)، حسین شنانی(80)، سید عبدالله حسینی(84) و سید محمد قریشی(3+90) از ذوب‌آهن

دقایق حساس:

دقیقه 19: ارسال خطرناک مجید عیدی با ضربه سر جبیره همراه شد که از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون هدایت شد.

دقیقه 28: پاس عرضی حدادی‌فر به مقابل دروازه خالی پیکان روانه شد که بیدوف نتوانست این توپ را تبدیل به گل کند.

*دقیقه 33 گل پیکان توسط ابراهیم صالحی: ارسال پاس مستقیم توسط امیر روستایی را ابراهیم صالحی از مقابل دیرک دوم با ضربه سر تبدیل به گل اول بازی کرد.

*دقیقه 35 گل تساوی ذوب آهن توسط میلاد جهانی: ارسال زیبای فرشاد محمدی‌مهر از جناح راست خط دفاعی پیکان را میلاد جهانی با ضربه سر تبدیل به گل تساوی نمود.

دقیقه 68: پاس عرضی اسماعیل بابایی را امیرروستایی با بی دقتی فراوان تقدیم شهاب گردان کرد.

دقیقه 69: ارسال پاس مستقیم از سوی حدادی‌فر با ضربه سر خطرناک بیدوف همراه شد که دریس گلر پیکان با واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 83: پاس فرزاد حاتمی با ضربه سر در محوطه جریمه ذوب‌آهن را حسین پورامینی در حالی به توپ ضربه زد که بدون برخورد با عبدالله حسینی مدافع ذوب‌آهن، خود را روی زمین انداخت تا مهدوی در تصمیمی بحث‌برانگیز اعلام پنالتی کند ولی این داور دو دقیقه پس از آن در اقدامی عجیب‌تر تصمیم به لغو پنالتی گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =