مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم تراکتور لیاقت بالایی داشته و سال‌هاست در رده‌های بالای جدول رده بندی حضور دارد.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور تبریز گفت: خوشحالم یک بار دیگر به تبریز آمدم، این بازی سوم ماست و از قدرت تراکتور آگاهی داریم، این تیم لیاقت بالایی دارد و سال‌هاست در رده‌های بالای جدول حضور دارد. امیدواریم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: محرم نویدکیا خارج از ایران بازی کرده و فوتبال آلمان و اروپا را می‌شناسد. اعتقاد قلبی محرم این نیست که تیمش فقط فوتبال مالکانه بازی کند. نویدکیا استراتژی‌های زیادی برای فوتبال دارد و در حال کار  روی همه چیزهایی است که فوتبال روز نیاز دارد.

علیرضا مرزبان با بیان اینکه هر هفته باید کیفیت خوبی داشته باشیم، افزود: باید به هوادارن سپاهان نوید روزهای خوب را بدهیم، ما هر روز باید نتایج خوبی کسب نمائیم و سعی کنیم جزو مدعیان باشیم.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: برای بازی فردا مقابل شاگردان منصوریان محروم نداریم و همه مصدومان برگشته‌اند، ولی شرایط بازی را ندارند.

علیرضا منصوریان: باید از کوچکترین فرصت‌ها استفاده کنیم

علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور تبریز نیز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: از ۲ بازی قبل ۲ امتیاز گرفتیم و امیدوارم به اولین پیروزی خود دست پیدا کنیم. در دو هفته گذشته با سیستم ۳ دفاعه بازی کردیم و از آن عقب نشینی نخواهیم کرد اما اگر لازم باشد در بعضی از هفته‌ها از سیستم ۳-۴-۳ استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید به داوری احترام گذاشت، افزود: روند لیگ طوری نیست که اختلاف زیاد باشد و طبیعتا اشتباه داوری می‌تواند نتایج را تغییر دهد. با احترام به سیدعلی، او در هفته اول دو پنالتی نگرفت و داوری ۲ امتیاز به فوتبال تبریز بدهکار شد. ما و سپاهان باید دیده شویم و باید حق و حقوق ما دیده شود. پنالتی دقیقه ۳۳ دیده نشد و ۲ امتیاز از تیم مومنی طلبکاریم. دوست نداریم تلافی شود و در دیدار با سپاهان، حق این تیم ضایع شود.

علیرضا منصوریان ادامه داد: استراحت دو هفته‌ای به خاطر بازی‌های ملی به ما کمک کرد و باعث شد میانگین دوندگی تیم ما افزایش پیدا کند. نباید از شانس‌ها صرف نظر کنیم و باید قدر فرصت‌ها را بدانیم و وقتی هوادارانمان نیستند، باید از کوچکترین فرصت‌ها استفاده کنیم حتی اگر یک بر صفر ببریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در پایان پیرامون محروم و مصدومان تیمش گفت: دو بازیکن سرماخورده داریم و هنوز جواب تست کرونای آن‌ها نیامده است و به همین دلیل مسلمی‌پور و تیکدری در قرنطینه هستند. محمدرضا خانزاده را به دلیل مصدومیت در دیدار با نساجی، در اختیار نداریم. نفر چهارم، خرم‌الحسینی است که او هم به دلیل چمن مصنوعی مصدوم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =